C
Cosmic
Sv: Sandkolik och hästen blir inte bättre
Nej hästen har inte fått vätska och mera smärtstillande. Vet inte om han skulle fått det inför en resa men kanske om vi bett om det. Ja besöket i lördags kostade ca 1150 kr (115 euro om man ska vara mera exakt...), vet inte varför du tycker den summan är konstig?!
Jag har varit hos hästen massor idag och även tidigare dagar men jag kan inte sitta där 24 timmar om dygnet. De gånger jag suttit framför datorn tidigare idag är stunder då jag tagit en matpaus och sen har jag farit dit igen. Hur som helst så slutar pinan för hästen ikväll då han kommer att avlivas snabbt med 2 skott i pannan.
Jag kommer få hela Buke på mig men hela historien låter så otroligt .?
Hade vetrinären ute i Lördags och denna nota kostade 1050 kr ? En helg med jour tillägg ?!
Om nu fodervärden ringt fler gånger och vetrinär inte ens försöker behandla på hemma plan torde man kunna anmäla vetrinären ?
Även om vetrinären hänsvisar till klinik så torde hästen få både vätska och smärtstillande inför en 6 timmars lång resa för att den ska må så bra som möjligt innan resan .
Sen borde nog Ts vara hos hästen istället för vid datan ...
Och Stämmer historien så skulle hela bunten bli anmälda .
Vetrinär TS och ägaren .
Mia
Nej hästen har inte fått vätska och mera smärtstillande. Vet inte om han skulle fått det inför en resa men kanske om vi bett om det. Ja besöket i lördags kostade ca 1150 kr (115 euro om man ska vara mera exakt...), vet inte varför du tycker den summan är konstig?!
Jag har varit hos hästen massor idag och även tidigare dagar men jag kan inte sitta där 24 timmar om dygnet. De gånger jag suttit framför datorn tidigare idag är stunder då jag tagit en matpaus och sen har jag farit dit igen. Hur som helst så slutar pinan för hästen ikväll då han kommer att avlivas snabbt med 2 skott i pannan.