Sam har ynglat av sig!

Jadzia

Trådstartare
Idag blev Sam far till sju små pälsbollar. En stor fet hane såg ut att vara en kopia av sin far. Ska bli intressant att följa de små och se vad det blir av dem.

6.jpg

Sv: Sam har ynglat av sig!

Grattis! Då har du alltså blivit hund-farmor!

Finns det bra spekulanter på kullen så att valparna kommer till hem där de får göra det de är avlade för?

Fin bild på Sam förresten! Stilig pappa! :love:

Sv: Sam har ynglat av sig!

Oj vad underbart roligt! Trots att jag bara träffat Sam en enda gång för superduperlänge sedan så är han en av dem hundar som gjort mest intryck på mig! Om jag trodde jag hade tiden och kunskapen att styra upp en liten "Sam-kopia" hade jag varit supersugen! Du får posta bilder på de små sedan!! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 273
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 951
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka