Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska man vara ärlig så har väl de flesta av inspelningarna av Astrid Lindgrens verk sällan hållit hög kvalitet? Med undantag förstås.Undrar också. Jag tyckte bara att det kändes som en kul nyhet. Var ju länge sedan de filmerna spelades in så vore kul att se hur den blir i nutid![]()
Det vet jag inte. På den tiden de gjordes var det väl helt ok kvalité på de flesta av produktionerna?Ska man vara ärlig så har väl de flesta av inspelningarna av Astrid Lindgrens verk sällan hållit hög kvalitet? Med undantag förstås.
Mer rätt att säga att de inte åldrats så väl då.Det vet jag inte. På den tiden de gjordes var det väl helt ok kvalité på de flesta av produktionerna?
Inte i dagens mått mätt men då.
Där håller jag inte alls med. Jag skulle säga att flera av dem närmar sig mästerverk, mycket Olle Hellboms förtjänst. I jämförelse är nästan allt som produceras idag rena skräpet.Ska man vara ärlig så har väl de flesta av inspelningarna av Astrid Lindgrens verk sällan hållit hög kvalitet? Med undantag förstås.
Ska man vara ärlig så har väl de flesta av inspelningarna av Astrid Lindgrens verk sällan hållit hög kvalitet? Med undantag förstås.
Jag tror de flesta känner att varför ödsla mängder av pengar på något som ändå i bästa fall bara kommer att bli en slätstruken kopia.Varför är så många upprörda för att det ska göras en ny version av Saltkråkan? Jag förstår det inte. Är det inte bra om den kan leva vidare?
Jag har inga som helst problem med att det görs en ny version av Saltkråkan, den gamla kommer ju vinnas kvar, och flera andra Astrid Lindgrenfilmer finns det ju redan flera versioner av.
Däremot tycker jag att det är lite trist att den ska utspela sig i nutid, att det "historiska dokumentet" är lite del av grejen![]()
Mio min Mio är ju jättebraMja.
Pippi, Emil och Vi på Saltkråkan är inte så tokiga.
Mio min Mio och Bröderna Lejonhjärta däremot, oh lord![]()
Jag tror de flesta känner att varför ödsla mängder av pengar på något som ändå i bästa fall bara kommer att bli en slätstruken kopia.
Jag tror de flesta känner att varför ödsla mängder av pengar på något som ändå i bästa fall bara kommer att bli en slätstruken kopia.
Mio min Mio är ju jättebra![]()
Nej det är sant! Glömde att den var dubbad var inte precis igår jag såg filmenJag klarar inte dubbade filmer
Riddar Kato, jösses![]()
Jag klarar inte dubbade filmer
Riddar Kato, jösses![]()
Men det är ju Pippi delvis också![]()