Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag lånar aldrig ut sadeln. Man för köpa den dvs betala fullpris, sedan sätter jag öppet köp i 2 veckor så att de kan prova sadeln, MEN numera skriver jag även att full betalning återfås endast om sadeln är i samma skicka som när den hämtades. Har nämligen varit med om att få tillbaka en repig och ful sadel som blev svårsåld efter att den varit ute på öppet köp...
Nej.... fick gå ner 2000kr för att kunna sälja den!
Tyvärr tog jag inte av sadelskyddet och tiittade när de kom o lämnade tillbaka sadeln... När jah sedan kontaktade dem och sa att de hade repat sadeln blånekade de såklart...
man vet aldrig vad man får tillbaka. så antingen kommer köparen till mig och kollar på det dom ska köpa eller så åker jag dit mot ersättning. passar inte sadeln så visst då vet vi det iallafall. skulle aldrig skicka en så dyr sak som en sadel på öppet köp. köparen får väl själv sälja den vidare om dom nu beställer en sadel dom inte vet om den passar. vill dom prova kan dom åka till någon som kan prova ut och sen leta begagnat.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Kropp & Själ Skumt att det står S i dina när det finns så många storlekar. Jag bör ha 37 eller 38 men det är hopplöst att veta vilket... Är de svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.