Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kostar så pass lite ja får ner i lön än vad hästen kostar . De är en liten summa
Och varför är de ett problem ja har betalat kontant/ bank överföring när jag köpt.
Han kostar så pass lite ja får ner i lön än vad hästen kostar . De är en liten summa
Och varför är de ett problem ja har betalat kontant/ bank överföring när jag köpt.
Det är min häst inte hennes hon har ej köpt honom ej bet HP inga avtal mellan oss finns hon vill komma hämta åka betala då
Gissar på handpenningVad är HP för nåt?
Vad är HP för nåt?
Vad är HP för nåt?
TS skriver att hon la ut hästen på intressekoll.
Vad innebär detta med intressekoll? Varför ska jag som seriös hästköpare svara på en intressekoll-annons?
Det innebär ju att ägaren inte har bestämt sig för om den ska sälja? och vil typ se vilka som svarar och vad de vill betala?
Ta kontakt med SIF och hetsa inte upp dig i onödan. Du kan visst sälja hästen även om den inte står i ditt namn på passet.Nej isländsk pass.
Intressekoll är ett väldigt dumt påfund. Själv skulle jag aldrig någonsin svara på en sådan annons oavsett om jag ville ha det som annonseras ut eller inte.
Jag skrev i inlägg innan ditt vad jag tyckte. Det är ett jävla oskick.TS skriver att hon la ut hästen på intressekoll.
Vad innebär detta med intressekoll? Varför ska jag som seriös hästköpare svara på en intressekoll-annons?
Det innebär ju att ägaren inte har bestämt sig för om den ska sälja?
Även om man lägger ut en vanlig säljes-annons så är det ju inte säkert att man säljer till någon av de som svarar. Så därför får jag känslan av att intressekoll-annonserna bara handlar om de som inte bestämt sig.
Någon som har en åsikt?
Intressekoll är inte ens något som existerar. Det är något pengakåta oseriösa säljaren uppfunnit för att försvara att man vill gama åt sig så mycket pengar som går.
Personlig reflektion.
Eftersom hästen är från Island och har pass så är han registrerad. Hon får tävla och använda hästen precis som hon vill.Om.han ej är reg kan hon tex ej tävla han ska reg i förbundet de finns inte de papper som behövs för o göra det . Hon vill hämta en häst nu från en människa som saknar viktiga papper bla ägarbevis istället för att vänta 14 dagar o få allt med
Så låt henne hämta sin häst.
Såg det när jag läste vidare, hann bara till första sidan och blev irriterad på felaktig info..Tråden visar att köparen hoppade av. Man förstår den stackars köparen.