Säkerthetshål i word+

T

T3ss

Läste igår på en tidnings hemsida att man inte ska öppna Worddokument för det var ett säkerhetshål som microsoft inte fixat än. Folk kunde ta sig in via säkerhetshålet och fjärrstyra ens dator...

Någon som vet om "hålet" är lagat så man kan öppna word igen??

Sv: Säkerthetshål i word+

Hålet är inte lagat än, kommer vid nästa säkerhetsuppdatering, gissningsvis.

Du kan öppna dina egna word-dokument eller starta nya bäst du vill, men ska passa dig för att öppna dokument som andra skickar dig, även om det är dina kompisar som skickat det och det verkar ofarligt. Dvs, det är ungefär som vanligt.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka