Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 016
  • Visningar Visningar 113 539
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har haft ont i halsen i en veckas tid. Vissa dagar har varit bättre än andra. Måndag-tisdag var verkligen inte bra, sedan har det långsamt blivit bättre. Igår (lördag) var det nästan helt borta, men på kvällen smög sig halsontet på igen och har hållit i sig sedan dess. :rage:

Går även runt och nyser (är det mycket björk nu?) som en galning emellanåt. Min näsa har tagit stryk, och i onsdags blödde jag näsblod på riktigt för första gången på flera år. Nu när jag gjorde mig iordning för sängen började jag blöda igen, men det slutade tack och lov rätt så fort. Nu ligger jag på helspänn i sängen och bara väntar på att det ska sätta igång igen. :nailbiting:

Har haft ont i halsen i en veckas tid. Vissa dagar har varit bättre än andra. Måndag-tisdag var verkligen inte bra, sedan har det långsamt blivit bättre. Igår (lördag) var det nästan helt borta, men på kvällen smög sig halsontet på igen och har hållit i sig sedan dess. :rage:

Går även runt och nyser (är det mycket björk nu?) som en galning emellanåt. Min näsa har tagit stryk, och i onsdags blödde jag näsblod på riktigt för första gången på flera år. Nu när jag gjorde mig iordning för sängen började jag blöda igen, men det slutade tack och lov rätt så fort. Nu ligger jag på helspänn i sängen och bara väntar på att det ska sätta igång igen. :nailbiting:

Ja, björken börjar komma igång nu :down:

Du ska gå och ta en fika med ett gäng kompisar och alla de andra röker utom du. När ni har suttit och snackat om ditt och datt en stund tycker rökarna att det är dags att ta sig ett bloss på pinnen. Eftersom du är den enda som inte röker blir du sittande ensam kvar.
Very Lazy Pethead

Jag stör mig, rimligt eller orimligt får var och en bedöma själv, på när folk vinner på lotteri och köper en massa lyxgrejer, lyxigare hus än nödvändigt och utlandsresor. De där vinstpengarna hade kommit till bättre användning på något barnhem i ett fattigt område. :(

Att våran bonde kom på eget bevåg och tömde gödselstan och dessutom vill ha betalt för det. Gödseln var bortlovat till nån annan. Bonden tömmer väldigt sällan och väldigt lite åt gången men nu tömde han i princip hela och har dessutom mage att gnälla på att det var mycket. Ja, det blir mycket när man tömmer sällan och lite åt gången. Vi bad honom inte att hämta.

Att våran bonde kom på eget bevåg och tömde gödselstan och dessutom vill ha betalt för det. Gödseln var bortlovat till nån annan. Bonden tömmer väldigt sällan och väldigt lite åt gången men nu tömde han i princip hela och har dessutom mage att gnälla på att det var mycket. Ja, det blir mycket när man tömmer sällan och lite åt gången. Vi bad honom inte att hämta.

Finns inte en suck att jag betalar för en tjänst jag inte beställt. Kommer det en faktura är det bara att bestrida den.

Stör mig på påannonserare på tv som säger "pogram" :rage::rage:. Det heter PRogram, för tusan !!!
Instämmer och meddelar att jag igår för första gången i mitt liv hörde uttalet "pugram"...

cfb.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
133 281
Senast: Lilla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka