Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men du kan inte ha offentlig status och sen bli förbannad på att folk reagerar på vad du skriver? Det var nog den orimligaste störningen på länge. :D

Jag tycker att du snarare borde bli glad för likes från okända, de visar att du skrivit något som de tyckte var bra trots att de inte känner dig.
GLAD???

:mad:

Jag skriver i en tråd som heter Saker som stör mig orimligt mycket
Så det så.

Mmmmm... Dt är dubelt detta.

Jag skriver inget privat - bara en del som är personligt. Eftersom jag är sökbar i mina roller som förtroende vald på olika nivåer. Jag har fb som en sorts "imagestödjare" - om det går att förstå hur jag menar.

Men när jag skriver personliga saker och totalt okända människor kommenterar med hur kallt de4t är hemma hos dem och gilar så känner jag mig KRÄNGT. :rage:

De får gärna gilla texter jag delat eller "statements" och politiska inlägg!. Men mina personliga små skrönor? .....:mad:
Du vet väl att du kan ställa in sekretessinställningar för varje inlägg? Vill du inte att vemsomhelst ska kunna läsa ett inlägg så ställer du bara in det på endast vänner.

Mmmmm... Dt är dubelt detta.

Jag skriver inget privat - bara en del som är personligt. Eftersom jag är sökbar i mina roller som förtroende vald på olika nivåer. Jag har fb som en sorts "imagestödjare" - om det går att förstå hur jag menar.

Men när jag skriver personliga saker och totalt okända människor kommenterar med hur kallt de4t är hemma hos dem och gilar så känner jag mig KRÄNGT. :rage:

De får gärna gilla texter jag delat eller "statements" och politiska inlägg!. Men mina personliga små skrönor? .....:mad:

Men då väljer du när du skriver personligt att enbart visa det för dina vänner och övrigt för alla :) Jag måste hålla med dig om att det är en aning märkligt att skriva om hur kallt de har det hemma hos sig på en okänd persons status dock.

Det tar typ en tjugondel av tiden det tar att skriva själva uppdateringen, du bara ändrar i själva inlägget :D

Delvis KL

Jag stör mig på folk som har allt offentligt! Jag gillar ofta bara för att vara snäll, typ när någon lägger upp sina suddiga Greklandsbilder med sneda horisonter. Odugliga bilder men jag vill vara snäll mot personen. Och är det då offentlig så riskerar jag förpesta flödet för de av mina vänner som inte ens vet vem den olycksaliga fotografen är :meh:

skidåkarjävlar:rage:
Det är som om det börjar växa ut horn på folk i nackareservatet så fort de sätter på sig skidorna.
Va ute och gick ett par timmar i det fina vädret, folk gör skidspår överallt, gnäller på fotgängare som försöker ta sig fram på GÅNGVÄGEN som inte ska vara en highway to ski hell men plötsligt blivit det:banghead:

Folk viftar med stavarna som idioter och har ingen egentlig kontroll på vad de gör för de ska bara fram och nåde den som är i vägen, med eller utan skidor alla ska bara flytta på sig.
Att åka i bredd är också väldigt populärt men svänga kan man inte och runt kurvan där sikten är dålig är det bästa att köra på som fan.

Är själv skidåkare när kroppen klarar av det men lite respekt får väl folk ändå ha om de ska ut och åka

Folk som tar de bästa solstolarna närmast den djupa poolen när de har barn som är för små för att bada i den och som ändå bara ligger invirade i handdukar. Som grädde på moset så fäller de upp parasoll också så att vi som vill ha all sol blir skuggade! :rage:

Stör mig orimligt på att människor jag inte har en aning om vilka de är och absolut inte har i vänlistan gillar mina inlägg på facebook Varför gilla en helt okänd människas inlägg? Vad vet de - jag kanske är yxmördare?

Varför har du offentlig status då? Ändra till att bara dina vänner kan se vad du skriver så kan ju bara vännerna svara och gilla?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka