Scary
Ja. Hormonkaos antar jag. Hoppas det går över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Scary
Ja. Hormonkaos antar jag. Hoppas det går över.
Jsg stör mig på att man inte kan lägga till signaturer här.Bukefalos.
Oj jösses! Man kan få huvudvärk för mindre!Jag stör mig helt extremt mycket på paret som satt bakom oss på en restaurang och som skulle klaga på allt. Det var extremt genomskinligt att de bara inte ville betala och de visste egentligen inte vad de klagade på. "Purjolöken ska vara rå!" Servitrisen berättar att den är rå. "Jag menar att den ska vara brynt! Det står inte att den inte är det, det måste ni ändra!" "Det här är ingen toast skagen. En toast skagen ska ENDAST innehålla räkor och majonnäs! Den här var äcklig!". Servitrisen försöket säga att det är en smaksak, och det är så de gör sin toast skagen. "Det är ingen smaksak!!!!! Så får man inte göra!" gastandes på högsta volym. Suck!
Du får starta en ny!Stör mig orimligt mycket på att den här tråden snart behöver en ny del.
Jag har för mig man inte får starta en ny förrän den gamla är stängd. Råkat ur för det en annan gång, när jag startade ny tråd, när den gamla fortfarande var öppen.Du får starta en ny!
Har aldrig hänt mig. Man kan anmäla sista inlägget så att moddarna blir uppmärksammade på att den är full.Jag har för mig man inte får starta en ny förrän den gamla är stängd. Råkat ur för det en annan gång, när jag startade ny tråd, när den gamla fortfarande var öppen.
Nä - den är godast. Vanlig cola smakar äckligt och Zero är inte samma sak.....Verkligen, den är ju ruggig!
Det har hänt mig i alla fall, har väl haft otur antar jag (som vanligt). :/Har aldrig hänt mig. Man kan anmäla sista inlägget så att moddarna blir uppmärksammade på att den är full.