Stör mig pa hundägare som verkar tro att man inte behöver plocka upp efter sin hund om det är snö, för snön äter ju hundbajs eller?
Så gör hundägare även här i Göteborg, ser jag dagligen. Det är bara det att här inte varit någon snö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig pa hundägare som verkar tro att man inte behöver plocka upp efter sin hund om det är snö, för snön äter ju hundbajs eller?
Jag stör mig på att det inte är någon vinter än. Jag vill ju ha snö!! Hur svårt ska det vara att få lite snö i Sverige i februari??
Flytta till Jokkmokk vet ja!Jag stör mig på att det inte är någon vinter än. Jag vill ju ha snö!! Hur svårt ska det vara att få lite snö i Sverige i februari??
Jag får psykbryt på det!Att Ikea inte förmår sy hål på påslakanen så man kan trä i det jädra täcket någorlunda smidigt!!
Nej, tack och lov att de slutat med den skiten i alla fall i stora dubbeltäcken. Så skönt att slippa de där hemska hålen. Det ser bara för dumt ut tycker jag.Att Ikea inte förmår sy hål på påslakanen så man kan trä i det jädra täcket någorlunda smidigt!!
Det räcker med Jämtland. Här är snöigt och fint! Ändå är det en dålig vinter här.Flytta till Jokkmokk vet ja!
Så gör hundägare även här i Göteborg, ser jag dagligen. Det är bara det att här inte varit någon snö.
Att jag helt plötslig tycker Cola light smakar okej.