Nej det är ett väldigt intressant beteende... Varför utsätta sig liksom?Antagligen.
Jag förstår bara inte varför de vill kolla öht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är ett väldigt intressant beteende... Varför utsätta sig liksom?Antagligen.
Åh, det där känner jag så väl igen mig i. Och dom som nu börjar säga att nu ska du väl inte gå ner mer? Jag ligger för farao fortfarande som fet om jag räknar på bmi. Går jag ner dit jag vill ligger jag fortfarande på övervikt, så inte är det för lite i alla fall.När personer i min närhet utbrister "men då blir det ju inget kvar av dig! " när jag säger att jag har runt 30 till 40 kilo kvar att gå ner i vikt. Jag förstår att de vill vara snälla. Men det stör mig något så hemskt. Och om jag går ner 30 kilo kommer jag fortfarande ligga på övervikt enligt bmi-skalan så det är inte så att jag vill svälta bort hela mig själv...
När personer i min närhet utbrister "men då blir det ju inget kvar av dig! " när jag säger att jag har runt 30 till 40 kilo kvar att gå ner i vikt. Jag förstår att de vill vara snälla. Men det stör mig något så hemskt. Och om jag går ner 30 kilo kommer jag fortfarande ligga på övervikt enligt bmi-skalan så det är inte så att jag vill svälta bort hela mig själv...
Irriterar mig på att det är minus 25 grader.
Fullständigt meningslöst. Vad kan jag göra åt det. Inget.
De är inte vän till någon av dina vänner?Stör mig orimligt på att människor jag inte har en aning om vilka de är och absolut inte har i vänlistan gillar mina inlägg på facebook Varför gilla en helt okänd människas inlägg? Vad vet de - jag kanske är yxmördare?
Jag gillar också sådant dom är mer offentligt. Men finns det inte ewn viss skillnad i att gilla när någon gör ett inlägg uppenbart riktat till en större läskrets - än min lilla fundering runt kylan ute och värmen hos en elev jag mötte på affären?De är inte vän till någon av dina vänner?
Jag får ibland upp vad mina vänner gillat, och är det vettigt (eller ett sött djur) så kan jag gilla det - även om jag inte känner den som gjort inlägget.
För att många människor "älskar att hata"Antagligen.
Jag gillar också sådant dom är mer offentligt. Men finns det inte ewn viss skillnad i att gilla när någon gör ett inlägg uppenbart riktat till en större läskrets - än min lilla fundering runt kylan ute och värmen hos en elev jag mötte på affären?
Speciellt som en av de som kommenterat skriver hur kallt det är hemma hos henne.
Ja, jag är en surtant.
Exakt min reaktion när jag såg reklamen!reklamen med kossorna som hoppar i snön, utopifilter på.
snön ligger bitvis orörd på marken
Endast kossan utan vinterpäls skuttar runt
För alla arlas? mjölkkor går ute på vintern och gör snöänglar med mammamu och kråkan 
Mmmmm... Dt är dubelt detta.Ställ in så att bara dina vänner kan se dina inlägg så slipper du problemet
Men du kan inte ha offentlig status och sen bli förbannad på att folk reagerar på vad du skriver? Det var nog den orimligaste störningen på länge.Mmmmm... Dt är dubelt detta.
Jag skriver inget privat - bara en del som är personligt. Eftersom jag är sökbar i mina roller som förtroende vald på olika nivåer. Jag har fb som en sorts "imagestödjare" - om det går att förstå hur jag menar.
Men när jag skriver personliga saker och totalt okända människor kommenterar med hur kallt de4t är hemma hos dem och gilar så känner jag mig KRÄNGT.
De får gärna gilla texter jag delat eller "statements" och politiska inlägg!. Men mina personliga små skrönor? .....