Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig oerhört mycket på reklamen för någon sängbutik som påstår att man måste byta säng vart 8:e år för att man avger en hel flaska vatten varje när man sover och på grund av att kvaliteterna blir så många.
Den såg jag också! :cautious:
Jag störde mig så mycket på den så jag glömde bort vilken butik det var. :idea:

När personer i min närhet utbrister "men då blir det ju inget kvar av dig! " när jag säger att jag har runt 30 till 40 kilo kvar att gå ner i vikt. Jag förstår att de vill vara snälla. Men det stör mig något så hemskt. Och om jag går ner 30 kilo kommer jag fortfarande ligga på övervikt enligt bmi-skalan så det är inte så att jag vill svälta bort hela mig själv...

Irriterar mig på att jag under hela söndagen svurit över att jag inte vill jobba på måndag. Vi kom hem från Berlin runt 02 och jag skulle upp vid 06 igen. Släpade mig med våld till jobbet, trött som ett as och insåg att jag hade tagit fucking semester men glömt att skriva upp det i min kalender :banghead::banghead::banghead::rage::rage::rage:
Är fortfarande råbitter över min tappade sovmorgon

Stör mig på att jag börjar få ont i halsen, ska inta soffläge och dricka en liter glögg (hallon/lakrits-skalle smak, som egentligen inte smakar lakrits, stör mig på det med) och hoppas att det går över så jag kan träffa kompisar ikväll.

Stör mej som fan på mina kompisar inte delar min musiksmak och mitt hästintresse. skittråkigt att aldrig kunna åka iväg på nått kul :cry: känner för att byta ut allihopa. problemet är bara att jag är så introvert att det finns inte en möjlighet att jag skulle lära känna några nya :cry:

Vad letar du efter? Kanske har sett någon i letandet efter en åt mig själv :D

Jag vet vilken jag vill ha men den har de slutat tillverka :arghh: Den var väl för bra... :cautious:

Sony Xperia Z5 compact, när jag jobbar kan jag inte springa omkring med en halv TV i fickan plus att den är bra skyddad från väta. Mitt jobb har en tendens att äta både mobiler och headsets...

Stör mig fortfarande på att det går perioder då det är dött på grabbfronten, men när man har "mycket" att göra så står dem på rad:cautious:

Mannens sätt att flytta på mina saker. Jag flyttpackar och hade hängt mina finaste klänningar på ett speciellt ställe och noga upplyst om att de är just såna jag är rädd om och inte tänker packa ner innan jag hunnit till affär och köpa sån där påse man kan hänga dem i.
Nu hade de uppenbarligen varit i vägen och låg slängda i en hög på min sänghalva. Jag blev så grinig att jag satte mig här o gnällde istället för att få ett oproportionerligt materialistiskt ilskebryt. Hade jag kastat hans älskade playstation nånstans hade världen rämnat :rage:

Egentligenstör jag mig inte, tycker mest att det är märkligt.
Folk som följer mig på instagram fast jag vet att de inte alls tycker om mig.
Varför liksom?
Den är dessutom öppen så det går att snoka utan att följa :p

Egentligenstör jag mig inte, tycker mest att det är märkligt.
Folk som följer mig på instagram fast jag vet att de inte alls tycker om mig.
Varför liksom?
Den är dessutom öppen så det går att snoka utan att följa :p
Lathet? Följer de dig så kommer du ju upp i deras flöde automatiskt-

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka