+1 på den.Att jag måste jobba imorgon Vill vara ledig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den.Att jag måste jobba imorgon Vill vara ledig
När någon har raidat det nedersta lagret i Paradis-asken innan den översta är tom, japp Romrussinen och likörtryffeln ska också vara uppäten.
Orimligt är också att köpa en Aladdin när en inte gillar mörkchoklad.
Och årets Lime-smak?! Jag som tyckte att fläderpralinen var söt.
Håller med på precis alla punkter.När någon har raidat det nedersta lagret i Paradis-asken innan den översta är tom, japp Romrussinen och likörtryffeln ska också vara uppäten.
Orimligt är också att köpa en Aladdin när en inte gillar mörkchoklad.
Och årets Lime-smak?! Jag som tyckte att fläderpralinen var söt.
Välkommen hit och ät upp dom.Romrussin och likör är ju godast!
Konstaterar att nyår och midsommar har haft samma väder alltför ofta.Det är nästan januari o det blåser höststorm ute.
Eller ett präktigt fruntimmer..... ..........
Präktig är ett ord jag har i mitt aktiva ordförråd. Som förstärkningsord framförallt.
Det var en präktig smäll. En riktigt präktig baksmälla.
Oh, me too! Fast det blir ju idag nuAtt jag måste jobba imorgon Vill vara ledig
Men det skiter jag i det för det så FULT! *lol* hade varit en enda nyans bättre. Jag dog lite över en bukefalist som länge skrev lol i varannan mening men som väl är har hon slutat med det.
När jag en gång upptäckt att någon överanvänder ett uttryck så får jag lätt en hangup, jag läser vad hen skriver utan att riktigt se vad där står, jag väntar bara på uttrycket. Jag vet vem som alltid skriver haha i 98 procent av sina inlägg och vem som alltid skriver hehe och vem som skrev lol.
Borde söka vård för det där.
Jag MÅSTE köpa en ny mobil men det finns inte en enda modell som har det jag söker
Varför det? Tycker det låter så fint! Ju!