Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att jag inte vet vad jag vill titta på för serie. Gav The Strain ett avsnitt (läst böckerna den är baserad på) men nja, vet inte. Provade ett avsnitt av 3 % men nä, pallar inte. Jag har ju säkert missat nått avsnitt av Walking Dead men orkar inte leta reda på dom.. :banghead:

När någon har raidat det nedersta lagret i Paradis-asken innan den översta är tom, japp Romrussinen och likörtryffeln ska också vara uppäten. :rage:

Orimligt är också att köpa en Aladdin när en inte gillar mörkchoklad.

Och årets Lime-smak?! Jag som tyckte att fläderpralinen var söt. :eek:
När någon har raidat det nedersta lagret i Paradis-asken innan den översta är tom, japp Romrussinen och likörtryffeln ska också vara uppäten. :rage:

Orimligt är också att köpa en Aladdin när en inte gillar mörkchoklad.

Och årets Lime-smak?! Jag som tyckte att fläderpralinen var söt. :eek:
Håller med på precis alla punkter.

Men det skiter jag i det för det så FULT! *lol* hade varit en enda nyans bättre. Jag dog lite över en bukefalist som länge skrev lol i varannan mening men som väl är har hon slutat med det.

När jag en gång upptäckt att någon överanvänder ett uttryck så får jag lätt en hangup, jag läser vad hen skriver utan att riktigt se vad där står, jag väntar bara på uttrycket. Jag vet vem som alltid skriver haha i 98 procent av sina inlägg och vem som alltid skriver hehe och vem som skrev lol.

Borde söka vård för det där. :(
:o:o:o

Stör mig på att min jävla rygg aldrig kan sluta gå sönder med regelbundna intervaller. Jag vill ju kunna träna hur ofta/hur länge/på alla sätt jag vill och slippa lägga massa pengar på behandling hos naprapaten. Nåja tur att han iaf är trevlig och kul...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka