Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sight. Istället för site eller sajt.

desperate-rage-smiley-emoticon.gif

Just nu stör det mig orimligt mycket att jag är förkyld.
Hade tagit ledigt under mellandagarna för att komma ut och rida.
Och drabbats av en rejäl förkylning, så jag varit i stort sett sängliggande i tre dagar.
Fast idag är jag på bättringsvägen, i och för sig, så jag blir väl lagom fit for fight tills det är dags att jobba igen på måndag.

Jag stör mig något fruktansvärt på McDonalds och Max samt säkerligen flera som har expressbeställning eller vad skit de nu kallar det. Där jag ska stå precis innanför dörren och själv knappa fram min meny, betala och sedan gå fram till kassan/disken och vänta på min mat. Lata häckar vad dålig service. Stör mig ännu lite mer på McDonalds i Ludvika där slyngeln bakom disken säger att ni måste beställa och beta där borta och pekar. Jag svarar att det vill jag inte, då hade jag gjort det. Den unge mannen blängde då surt och svarade att men då blir det merjobb för mig ju.
Ehh, ja du har betalt för att jobba här.
By the way, jag äter bara donken etc när jag är på resande fot. Måste säga att ludvikas McDonalds behöver öva på hur man städar toaletterna. Så ini bänken smutsigt. Ja för att nu inte hänga ett helt ställe, delar av teamet som jobbade i torsdags kväll behöver bli lite vassare på alla punkter.

I övrigt folk som kör saktare på enfilsväg än när det blir tvåfilsväg borde inte köra bil. Said enough about that.

Kedjan på min cykel har gått av helt och hållet. Det stör mig inte så värst, det är bara att fixa, men det som stör mig är att jag nu måste de typ 200 meter det är till närmsta pokéstop för att inte bli av med min streak. Jag hatar att gå, det är tråkigt och tar längre tid än att cykla :rage:

Jag stör mig något fruktansvärt på McDonalds och Max samt säkerligen flera som har expressbeställning eller vad skit de nu kallar det. Där jag ska stå precis innanför dörren och själv knappa fram min meny, betala och sedan gå fram till kassan/disken och vänta på min mat. Lata häckar vad dålig service. Stör mig ännu lite mer på McDonalds i Ludvika där slyngeln bakom disken säger att ni måste beställa och beta där borta och pekar. Jag svarar att det vill jag inte, då hade jag gjort det. Den unge mannen blängde då surt och svarade att men då blir det merjobb för mig ju.
Ehh, ja du har betalt för att jobba här.
By the way, jag äter bara donken etc när jag är på resande fot. Måste säga att ludvikas McDonalds behöver öva på hur man städar toaletterna. Så ini bänken smutsigt. Ja för att nu inte hänga ett helt ställe, delar av teamet som jobbade i torsdags kväll behöver bli lite vassare på alla punkter.

I övrigt folk som kör saktare på enfilsväg än när det blir tvåfilsväg borde inte köra bil. Said enough about that.
Därför tar jag drive in på M och MD, då sitter jag i alla fall på rätt ställe

Jag stör mig på att jag gillar Skam så mycket.

Speciellt stör jag mig på att jag tycker förhållandet mellan W och N är så himla fint. W är ju helcreepy egentligen!

Jag stör mig på att jag gillar Skam så mycket.

Speciellt stör jag mig på att jag tycker förhållandet mellan W och N är så himla fint. W är ju helcreepy egentligen!
Lol förstår till fullo, började kolla igår kväll och är på s02e09 nu. Hur fan har jag kunnat låta bli innan liksom?! :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka