Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bor högst upp i ett lägenhetshus, så det är nog inte mycket jag kan göra åt saken. Det är bara elementet i hallen och i badrummet som jag brukar behöva lufta, inte de andra.
Kan förklara lite hur det fungerar .Då du bor högst upp så är det du som blir drabbad med tanke på du blir först utan vatten i elementen efter som vattnet sjunker i systemet och lägenheterna under dig har inga problem om det inte fattas mycket vatten

Jag stör mig så fan i helvetes jävla mycket på felparkerare just nu. Och det i sig är väl fullt rimligt när de blockerar så an får klämma sig genom förrådsdörren för att komma in och ut med cykel, men det kanske är lite mer orimligt när jag på allvar blir sugen på att dra iväg och köpa kraftigaste jävla raketen som finns och stoppa in i biljävlarna.

Nä, jag tänker inte göra det, lite gränser har jag. Men helvete vad det vore tillfredsställande.

Hörde om en som klädde in en bil i tidningspapper, sprayade vatten på alltihop och sedan frös det över natten :devil:

Ordet "lol" i diskussioner. Gärna istället för egna argument och gärna överlägset, eller varför inte som svar när folk säger ifrån för att lol:aren beter sig som ett arsle och folk tar illa upp, ofta i ganska känsliga ämnen. Tyvärr tenderar den specifika skaran mänskor jag stött på att gilla samma diskussioner som jag och jag vill mest kasta något hårt på varenda jävel som ens tänker på att skriva dessa tre små bokstäver i denne specifika följd :arghh:

Ordet mysa i alla dess former. Vet inte varför men det ger mej äckel och jag blir så irriterad när jag hör det så jag vill bara slå den som säger det :arghh:
Ordet präktig kan jag inte med heller. Så vidrigt så det finns inte :yuck:
:o:o:o
Präktig är ett ord jag har i mitt aktiva ordförråd. Som förstärkningsord framförallt.
Det var en präktig smäll. En riktigt präktig baksmälla.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka