Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, varför måste jag lufta två av mina element typ jämt? Skitstörigt. Japp, jag hör ljudet av det just nu :cautious::arghh:

Jag stör mig på folk som tjatar om att det är synd om hundarna vartenda jävla nyår och att man minsann inte ska tillåta raketer för hundarnas skull. Liksom JA det är synd om din hund men du kan inte begära att samhället ska anpassas efter den för det :banghead: Hela diskussionen blir så jävla orimlig, jag hatar det!

Jag stör mig på folk som tjatar om att det är synd om hundarna vartenda jävla nyår och att man minsann inte ska tillåta raketer för hundarnas skull. Liksom JA det är synd om din hund men du kan inte begära att samhället ska anpassas efter den för det :banghead: Hela diskussionen blir så jävla orimlig, jag hatar det!
Det finns flera goda anledningar till att förbjuda fyrverkerier o raketer, dels för det fysiska konsekvenserna när folk spränger sönder sig o dels på den skada som de åstadkommer i naturen/miljön.
@Migo lade ut några talande röntgenplåtar förra året.

Det finns flera goda anledningar till att förbjuda fyrverkerier o raketer, dels för det fysiska konsekvenserna när folk spränger sönder sig o dels på den skada som de åstadkommer i naturen/miljön.
jävligt otäckt och otrevligt när snorungar och andra idioter skjuter efter en och kastar smällare efter en. fick en loppa på halsen för några år sen och då var den ändå inte avsedd att hamna på mej

Precis. Fan bara en sån sak som att kreti och pleti får hantera sprängämnen är ju i sig helt vansinnigt. Men nä, det är synd om hundarna hit och dit... Det ÄR det och det är skitbra att en del butiker slutar sälja eländet för djurens skull, men god damnit people tänk längre än till dessa jäkla hundar :arghh:

Är jäkligt nyfiken på de där röntgenplåtarna!

men det kanske är lite mer orimligt när jag på allvar blir sugen på att dra iväg och köpa kraftigaste jävla raketen som finns och stoppa in i biljävlarna.
Åh, jag kan relatera till känslan :D. Din känsla är dock mycket mer berättigad och rimlig än min. Jag kan ligga i sängen och störa IHJÄL mig på pappskallarna som sitter och kör som dårar fram och tillbaka och fram och tillbaka och fram och tillbaka på vägen utanför oss. De sladdar och tutar och gasar och LÅTER och jag blir fullkomligt vansinnig av att höra på det. Då brukar jag väsa högt till min man att "om jag bara hade ett gevär då jäääävlar skulle dom få se!" och han ligger där och typ ????? varför vill min fru skjuta nån för att den buskör utanför huset en kväll?

Så hade jag varit i din sits hade jag förmodligen varit så mordisk att jag skulle vilja hytta in kraftigaste jävla raketen i deras lägenhet :angel: :D.

Åh, jag kan relatera till känslan :D. Din känsla är dock mycket mer berättigad och rimlig än min. Jag kan ligga i sängen och störa IHJÄL mig på pappskallarna som sitter och kör som dårar fram och tillbaka och fram och tillbaka och fram och tillbaka på vägen utanför oss. De sladdar och tutar och gasar och LÅTER och jag blir fullkomligt vansinnig av att höra på det. Då brukar jag väsa högt till min man att "om jag bara hade ett gevär då jäääävlar skulle dom få se!" och han ligger där och typ ????? varför vill min fru skjuta nån för att den buskör utanför huset en kväll?

Så hade jag varit i din sits hade jag förmodligen varit så mordisk att jag skulle vilja hytta in kraftigaste jävla raketen i deras lägenhet :angel: :D.
Om det är till någon tröst så tycker jag att det är sjukt rimligt att störa sig på och hade LÄTT övervägt att jävlas tillbaka - jag har inget gevär jag heller men lite ägg på vindrutan sitter inte fel alla gånger :angel:

Funkar det inte som i filmerna? Tryck upp en banan riktigt långt in i avgasröret så kvävs motorn?! Lite mer konstruktivt än granater och raketer och ägg i all ära men om det inte är -200grader och bildar blockis är det väl bara spruta rent. Kör med smöra mer rutan med lite extra smuligt margarin vote nog jävligare.

Inser att halva inlägget låter som jag pratar sex men det bjussar jag på som jag nära dog av skratt av "step-up pass" beskrivningen

Precis. Fan bara en sån sak som att kreti och pleti får hantera sprängämnen är ju i sig helt vansinnigt. Men nä, det är synd om hundarna hit och dit... Det ÄR det och det är skitbra att en del butiker slutar sälja eländet för djurens skull, men god damnit people tänk längre än till dessa jäkla hundar :arghh:

Är jäkligt nyfiken på de där röntgenplåtarna!
Jag bildgooglade nog "fireworks" och "damage". Varning för extrema bilder...

Stör mig på att jag har lägenhetsvisning hemma hos mig snart och har inte städat något än. Har seriöst inte ens varit i lägenheten (på riktigt) sen i somras. :nailbiting:
Plus stressen över nyår, ett projekt som ska in (som jag sitter och programmerar just nu) och två långpass att ta itu innan dess.

Rimligt störande då jag har ADD? :o

Mitt orimliga störningsmoment just nu är att jag har ledigt, är ensam hemma d.v.s. ingen annat att ta det minsta hänsyn till, och så har jag alltför många trevliga valmöjligheter över hur jag ska fördriva tiden...en ny bok, massor med serier på netflix som verkar intressanta, buke...
i-landsproblem x 1000, jag vet :o;)

Jag stör mig på att jag bara är stickbar i höger arm när jag lämnar plasma. Det i kombination med min extrema högerhänthet gör att det här inlägget tar en evighet att skriva. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka