Mitt fd ragg dejtar en 18 åring och han är över 35 år själv. Jag mår illa och är arg.
Varför mår du illa och är arg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt fd ragg dejtar en 18 åring och han är över 35 år själv. Jag mår illa och är arg.
På det temat så stör jag mig på att "min" verkstad har stängt den här veckan så jag var tvungen att köpa en lampa på macken och måste byta den själv istället för att få den trevliga killen på verkstaden att göra det åt mig.Jag stör mig just nu på folk som blinkar med helljusen åt mig bara för att jag råkar sakna en lampa i höger framlyckta. Har ju belysning på vänster sida i alla fall, vad begär ni
*jävlabiljävlesomäterglödlampor*
Det här är min favorit: "Har kollat på grymma ryttare med sjuka hästar". Kunde blivit ännu bättre genom tillägget "Har kollat på fett grymma ryttare med super sjuka hästar".
Instämmer! Fick en liten raket riktad mot min jacka/rygg för 3 år sen. Vi stod i en stor och tät folkmassa och personen har mage att börja skjuta raketer?!jävligt otäckt och otrevligt när snorungar och andra idioter skjuter efter en och kastar smällare efter en. fick en loppa på halsen för några år sen och då var den ändå inte avsedd att hamna på mej
Jag stör mig på att jag fick för mig att läsa den här tråden från början. Hittar massor av härliga inlägg som jag vill gilla och kommentera. Tills jag inser att nanoteknik kanske inte gör så med inlägg som är nära tre månader gamla.
Men jag skrattar gott.
Varför mår du illa och är arg?
För att jag tycker att det är en tonåring som han dejtar och jag tycker att han borde dejta mig istället.
Aha. Det kan förstås vara väldigt irriterande att han väljer någon annan. Åldern däremot hade jag inte brytt mig om.
Känner med dig. Varför kan man inte vara rationell och bara vilja att de människor, som man själv verkligen vill vara med, ska vilja vara med en?Jag borde vara glad över att jag slapp en sådan idiot men det är jag tyvärr inte.
Jag borde vara glad över att jag slapp en sådan idiot men det är jag tyvärr inte.
Köp laddningsbara batterier och en laddare. Dyrt men jämnar ut sig i längden. Jag har också batteridrivna ljusslingor men använder bara en ibland just för att de drar så mycket batteri.Jag stör mig helt rimligt mycket på att en ljusslinga jag har ÄTER batterier... Jag köpte ljusslingan i slutet på november och har fått byta batterier en gång i veckan sedan dess.
Jag fångar dom med dammsugaren .Det fungerar braJag stör mig på att bananflugorna aldrig tycks försvinna. Har en vinägerfälla och en ättiksfälla men alltid är det några som sitter på väggen och hånflinar åt mig.
Jo, häller kokande vatten i vasken varje dag också.