Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det har jag missat.. Och nu hittar jag inte ett enda inlägg med den fula textenHar du klickat på den blå texten?
Då kan man bli ännu mer orimligt störd.
Fast det ser nästan ännu dummare ut utan asteriskerna lol
Lol förstår till fullo, började kolla igår kväll och är på s02e09 nu. Hur fan har jag kunnat låta bli innan liksom?!
Med risk för att låta dum men jag skrev ju lol och inte *ler* så jag fattar inte vad du försöker säga härTänk att du aldrig kan göra som jag säger. När jag hatade på omnomnom i den här tråden så dröjde det inte länge innan du skrev det på fullt allvar.
Och för några veckor sedan var *ler* o dyl uppe till diskussion och jag skrev:
Du nu:
Jag tog lol som exempel på att det är fulare utan asterisker. lol ser till och med ännu dummare ut än *lol*. ler skulle se dummare ut än *ler*Med risk för att låta dum men jag skrev ju lol och inte *ler* så jag fattar inte vad du försöker säga här
Jahaaa! Jag har aldrig tänkt på det. *lol* ser dock dummare ut än lol imoJag tog lol som exempel på att det är fulare utan asterisker. lol ser till och med ännu dummare ut än *lol*. ler skulle se dummare ut än *ler*
Är du med?
*s*
Men fan, lol? Jag har alltid sett det som nåt jäkla lallande. Det är FULT! imnshoJahaaa! Jag har aldrig tänkt på det. *lol* ser dock dummare ut än lol imo
Lol förstår till fullo, började kolla igår kväll och är på s02e09 nu. Hur fan har jag kunnat låta bli innan liksom?!
Näääää det är... Eh... Jag vet inte men om 10 år håller jag med dig, jag lovar!Men fan, lol? Jag har alltid sett det som nåt jäkla lallande. Det är FULT! imnsho
(Och ja, jag vet att det är laughing out loud )
*antecknar 1 jan 2027 i kalendern*Näääää det är... Eh... Jag vet inte men om 10 år håller jag med dig, jag lovar!
Du, nu får du definitivt se till att hojta till då också! *ler sött* *tihi**antecknar 1 jan 2027 i kalendern*
Åh, jag tycker att det är världsbäst service när de har express. Varför stå och köa bland massa slappskallar som inte ens bestämt sig för vad de vill ha när jag själv kan segla in, knappa in vad jag vill ha och segla ut några minuter senare.Där jag ska stå precis innanför dörren och själv knappa fram min meny, betala och sedan gå fram till kassan/disken och vänta på min mat. Lata häckar vad dålig service.
Men det skiter jag i det för det så FULT! *lol* hade varit en enda nyans bättre. Jag dog lite över en bukefalist som länge skrev lol i varannan mening men som väl är har hon slutat med det.Haha men @mandalaki lol skrivs alltid utan asterisker! Lol är fult men *lol* är värre för det är bara inkorrekt .
Alla såna (lol, lmao, frfr, tbh, smh) skrivs utan asterisker .
Haha varje gång jag kommit in så har det varit sjuuuk kö på expressen för att folk står där och trängs. Så står personalen och rullar tummarna längre in.Åh, jag tycker att det är världsbäst service när de har express. Varför stå och köa bland massa slappskallar som inte ens bestämt sig för vad de vill ha när jag själv kan segla in, knappa in vad jag vill ha och segla ut några minuter senare.
Tycker alla snabbmatsrestauranger borde erbjuda Express. Ingen kommer väl till McD eller Max för den fantastiska servicen ändå så spela roll?