Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nope, med en tvååring och sprillans ny bil så är det ätförbud i bilen. Sen är det enda pitstoppet på över 60 mil så den tåliga junioren behöver röra på benen.

Att nån snubbe tycker att jag inte är vegan för att jag
1) anser att en häst inte ska behöva försöka leva med ett helamputerat framben, utan avlivning är bättre
2) anser att bult/pistol + avblodning är en okej avlivningsmetod (det är tydligen avblodningen som är problemet)
:banghead:

Kameran på telefonen. alla selfies blir jättefula och jag ser ut som ett kioskmongo.skulle ta en ny fin bild och byta profilbild igår. Var riktigt stilig och fin, lite fluff på håret och såg allmänt bra ut i spegeln. men i kameran så fick konstigt ansikte och glödlampa till panna och platt hår som låg slickat. satt till och med framför spegeln samtidigt för att se om det stämmde. Men nä kameran visade hel annorlunda. blev ingen ny profilbild och jag kände mej inte fin längre. bara ful och tråkig. fattar inte hur en del kan bli snygga jämt på bild. Jag blir det väldigt sällan. Särskilt med den här telefonen

Tänk att du aldrig kan göra som jag säger. När jag hatade på omnomnom i den här tråden så dröjde det inte länge innan du skrev det på fullt allvar.

Och för några veckor sedan var *ler* o dyl uppe till diskussion och jag skrev:
Fast det ser nästan ännu dummare ut utan asteriskerna lol

Du nu:
Lol förstår till fullo, började kolla igår kväll och är på s02e09 nu. Hur fan har jag kunnat låta bli innan liksom?! :heart

:cautious:

Lol förstår till fullo, började kolla igår kväll och är på s02e09 nu. Hur fan har jag kunnat låta bli innan liksom?! :heart

Ja det sög bara in mig med. Slökollade på de första 4 avsnitten på säsong 1 och tyckte att "nääääh så trist" och sen sa det bara bam så var klockan 2 på natten och jag fick tvinga mig själv i säng.

Stör mig på mina läppar, lite på mig själv i allmänhet och framförallt stör jag mig på att jag börjar få ont halsen...:cautious:

Där jag ska stå precis innanför dörren och själv knappa fram min meny, betala och sedan gå fram till kassan/disken och vänta på min mat. Lata häckar vad dålig service.
Åh, jag tycker att det är världsbäst service när de har express. Varför stå och köa bland massa slappskallar som inte ens bestämt sig för vad de vill ha när jag själv kan segla in, knappa in vad jag vill ha och segla ut några minuter senare.

Tycker alla snabbmatsrestauranger borde erbjuda Express. Ingen kommer väl till McD eller Max för den fantastiska servicen ändå så spela roll?

Haha men @mandalaki lol skrivs alltid utan asterisker! Lol är fult men *lol* är värre för det är bara inkorrekt :D.

Alla såna (lol, lmao, frfr, tbh, smh) skrivs utan asterisker :).
Men det skiter jag i det för det så FULT! *lol* hade varit en enda nyans bättre. Jag dog lite över en bukefalist som länge skrev lol i varannan mening men som väl är har hon slutat med det.

När jag en gång upptäckt att någon överanvänder ett uttryck så får jag lätt en hangup, jag läser vad hen skriver utan att riktigt se vad där står, jag väntar bara på uttrycket. Jag vet vem som alltid skriver haha i 98 procent av sina inlägg och vem som alltid skriver hehe och vem som skrev lol.

Borde söka vård för det där. :(

Åh, jag tycker att det är världsbäst service när de har express. Varför stå och köa bland massa slappskallar som inte ens bestämt sig för vad de vill ha när jag själv kan segla in, knappa in vad jag vill ha och segla ut några minuter senare.

Tycker alla snabbmatsrestauranger borde erbjuda Express. Ingen kommer väl till McD eller Max för den fantastiska servicen ändå så spela roll?
Haha varje gång jag kommit in så har det varit sjuuuk kö på expressen för att folk står där och trängs. Så står personalen och rullar tummarna längre in.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka