Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast jag syftade på vem-det-nu-var som hade en rant om den korta bussen. Tråden var roligare då så jag tänkte... dubbelstörigt på något vis.
Men nu är ju bussen borta.
@julgrisen. Den glömmer vi aldrig.

Det bästa vore förstås att vi fick se julbussen med luciakrona om nån vecka. Men det kan också gå bra med julgrisen själv. :)

-----

Stör mig på att min kasse med matlåda och förmiddagsäpple står kvar hemma i hallen. Så nu skickade jag just en kollega att köpa en burk pepparkakor istället. :cautious:

Stör mig orimligt mycket på att jag inte har något bredband pga kortfel i stationen och mitt mobila gillar inte när jag försöker använda mobilt id samtidigt som jag är uppkopplad via mobilen. :crazy:

Jag vet inte om det beror på att jag laddade hem senaste versionen av mobilt id innan bredbandet la av, men jag kan inte logga in någonstans där jag behöver hemifrån. Är ledig tills på torsdag och kan inte logga in på jobbet heller för jag åker inte dit om jag är ledig. :cautious:

Jag stör mig på att en ynka liten vattendroppe rymde från min temugg när jag hällde upp teet och landade rakt på min fot, som är bar. Hur en enda liten varm droppe vara så varm när den flugit genom luften? :arghh:
Jisses va ja pep till och dansade runt, nu undrar säkert grannen va ja pysslar med.

håller med om julbelysningen. Det är INTE okej med färgade och/eller blinkande lampor!!!!! Det gör fysiskt ont i mig är jag är ute och går med hundarna och måste bevittna eländet i vissa trädgårdar! :arghh:
Min man är ett fan av färgade, blinkande lyktor. Ju fler färger desto bättre.
Hans föräldrar är lika dana och jag får ont i ögonen av att hälsa på dem. Här hemma blir det skilsmässa innan det kommer blinkande lyktor innanför dörren :cautious:.

Jag stör mig på att man "måste" gilla jul. Och vilja fira jul.
Ledig vill jag också gärna vara, men inte för att det är jul utan för att jag behöver lite mer semester än den veckan jag nyligen tagit.

Stör mig orimligt mkt på att sambon tycker vi ska vääääänta med att boka semesterresan till i sommar... grrr.
Vi brukar boka i typ april, men jag oooorkar inte vänta!! :D
Och han TVEKAR om vi ska vara borta 2v ist för 1! Grrr... ;)

Stör mig orimligt mkt på att sambon tycker vi ska vääääänta med att boka semesterresan till i sommar... grrr.
Vi brukar boka i typ april, men jag oooorkar inte vänta!! :D
Och han TVEKAR om vi ska vara borta 2v ist för 1! Grrr... ;)

Det blir förmodligare dyrare om ni väntar, hälsa honom det. ;)

Och två veckor är självklart, nu när ni klarat av grundkursen på enveckas några gånger. Vill han inte får han väl åka hem efter en vecka. :devil:

Jag stör mig på att bananflugorna aldrig tycks försvinna. Har en vinägerfälla och en ättiksfälla men alltid är det några :devil: som sitter på väggen och hånflinar åt mig.
Jo, häller kokande vatten i vasken varje dag också.

Jag stör mig så mycket att det blir orimligt på SYNSAM!!!

Jag opererar ena ögoat och följden blir att jag inte ser något genom glasögonen på det ögat. Efter sex veckor kan jag beställa nya glasögon.
Går till Synsam. Först ska det ta extra lång tid att få mina glasögon för att de måste sända iväg bågarna.
Sedan hör de av sig två dagar EFTER att glasögonen skulle varit klara och säger att det är problem och jag måste välja annat glas. Och att det tar en vecka till.

Den veckan gick ut i fredags. Jag behöver mina glasögon NU. Ser inte ens muspekaren på skärmen. för att inte tala om hur ont i huvudet jag har.

GRRRRRRR

Just nu stör jag mig orimligt mycket på Norwegian. Har bokat en resa med dom i vår och får ett mail imorse om att det "tyvärr blivit ändringar". De har då inte bara bytt tid utan också dag på resan. Dessutom har de på ena vägen lagt till en mellanlandning som inte fanns i bokningen från början (jag har alltså bokat direktflyg). Jag kontaktar då hotellet och bokar om dagarna, vilket lyckligtvis gick att ordna!
NU (alltså samma senare samma dag) får jag ett nytt mail från Norwegian med ytterligare en ändring, nu har resan bytt tid OCH DAG igen. Nu åt andra hållet så resan blir över ett dygn kortare.
Jag ringer då upp Norwegian som svarar väldigt svävande. Har nu noll koll på hur jag ska gå vidare med hotellbokningen. Personen jag ska resa med ska också boka anslutande flyg till Arlanda dessutom. Kaos.... :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka