Jag brukar vara ganska öppen men jag skulle nog vilja lägga in TMI på den...Rosbågen? Låter kinky.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar vara ganska öppen men jag skulle nog vilja lägga in TMI på den...Rosbågen? Låter kinky.
Köttet var dyrare på 50-talet antagligen.Jag kan inte lista ut varför det rekommenderas nästan dubbelt så mycket kött i dagens recepter för 4 personer jämför med min gamla kokbok från 50-talet som jag har fått ärva från mormor. Då 250 g, nu 400 g. Det är ju inte direkt så att vi jobbar hårdare och är ute mer...
Tydligen störde polisen sig på bussen. Tillräckligt för att stoppa den.En del stör sig på julbelysning. Andra stör sig på bussar i Göteborg.
Tadaaa!
Tydligen störde polisen sig på bussen. Tillräckligt för att stoppa den.
De borde väl ha skrivit i tråden först om de störde sig så.Tydligen störde polisen sig på bussen. Tillräckligt för att stoppa den.
Nu tycker jag du har lite orimligt höga krav på Västtrafik faktiskt. De sysslar väl inte med trafik till vardags?Belysningen är ju olaglig så det är väl inte så konstigt. Möjligen onödigt. Ffa av Västtrafik som borde veta bättre.
Dålig stil av dom, faktisktDe borde väl ha skrivit i tråden först om de störde sig så.
Orimligt!
Det där är skitintressant! Vi åt helt klart mindre av allt då, inte bara protein, portionerna var mindre. Till och med tallrikarna var det, tror jag mig ha läst.Jag kan inte lista ut varför det rekommenderas nästan dubbelt så mycket kött i dagens recepter för 4 personer jämför med min gamla kokbok från 50-talet som jag har fått ärva från mormor. Då 250 g, nu 400 g. Det är ju inte direkt så att vi jobbar hårdare och är ute mer...
Fast bara bilden förklarar ju inte ...En del stör sig på julbelysning. Andra stör sig på bussar i Göteborg.
Tadaaa!
Fast bara bilden förklarar ju inte ...
https://www.gp.se/nyheter/göteborg/julbussen-stoppas-av-polisen-1.4013346