Titta mot närmsta kontorshus. Risken är stor att du ser en.Hur ser en trekantig ljusstake ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta mot närmsta kontorshus. Risken är stor att du ser en.Hur ser en trekantig ljusstake ut?
Jag fattar liksom inte grejen med att alla ska ha samma form på ljus i fönstren till jul.Då har du sannerligen mycket att störa dej på ett par månader framåt. Kan du gå i terapi?
Som alternativ kan man ha en slinga med blinkande lampor i olika färger. Kan lindas runt flaggstången eller sättas upp utefter hela husväggen. Party party! (nej förresten...)Jag fattar liksom inte grejen med att alla ska ha samma form på ljus i fönstren till jul.
Det finns ju massvis med andra geometriska figurer om man nu vill hålla sig till raka linjer .Som alternativ kan man ha en slinga med blinkande lampor i olika färger. Kan lindas runt flaggstången eller sättas upp utefter hela husväggen. Party party! (nej förresten...)
Men näj! Då skriver ju jag fel i och med att jag skriver juste=schyst. Sluta förstör min svenska Bläckis och SAOL.Jag gillar inte heller schyst, det låter som långt y för mig. Hade hellre sett schysst fast viker mig för det korrekta. Deras andrahandsval är sjyst, samma problem där.
De listar även juste fast inte som variantstavning till schyst utan med en lite annan betydelse. Det visste jag inte.
Schyst = korrekt, rättvis, bra, hygglig
Juste = riktig, oklanderlig, korrekt, enligt reglerna
De hade inte säkerhetsbälten heller, vad jag kunde se.Jag tittar på "Så mycket bättre" där dom kör med buckliga bilar över jordhögar och ner i diken. Dom har väldigt roligt och det är ju kul för dom och lite kul att se, men Little Jinder tuggar tuggummi hela tiden och det är lika livsfarligt som att tugga när man rider. Om man sätter tuggummit i halsen är man mycket illa ute.
(Jag ville egentligen säja att man är bortom räddning men det lät så hemskt)
Har du provar ställa in barnets profil som "visa först"? Då ska det komma upp i första hand.Jag irriterar mig extremt mycket på facebook.
...som visar ointressanta inlägg från min rätt ointressanta granne men inte visar min avkommas poster. Jag får söka på barnet för att se vad hen skriver. Det är alltså inte sådant som är dolt, utan fb väljer bara att inte visa.
Hittar det när jag går in via mobieln istället för datorn.
Okey, då vet jagTitta mot närmsta kontorshus. Risken är stor att du ser en.
Nej inte spöstraff! Mammas grannar (med blinkslinga i flaggstången) är jättegulliga på alla andra sätt. Det borde räcka om jag klipper av sladden och skyller på en bäver, eller nåt.Följer @escodobes exempel, jag stör mig ENORMT på blå dekorationsbelysning! Röd och grön är rätt illa också men går att stå ut med men den blå är hemsk
Oavsett färg borde det också vara spöstraff för de som har blinkande belysning
Nej inte spöstraff! Mammas grannar (med blinkslinga i flaggstången) är jättegulliga på alla andra sätt. Det borde räcka om jag klipper av sladden och skyller på en bäver, eller nåt.
Tack, det var mycket vänligt av dej!Ja, okej då. Jag kan göra ett undantag för dem (bara du ser till att klippa av den).
Ooooooh vad jag instämmer. Har en granne som kör en massa knallblått i hela rosbågen, det är hemskt!Följer @escodobes exempel, jag stör mig ENORMT på blå dekorationsbelysning! Röd och grön är rätt illa också men går att stå ut med men den blå är hemsk
Oavsett färg borde det också vara spöstraff för de som har blinkande belysning
Ooooooh vad jag instämmer. Har en granne som kör en massa knallblått i hela rosbågen, det är hemskt!
Vi kan väl smiska dom med en grangren, för julstämningens skull!Spöstraff. Helt klart.
Lätt!Spöstraff. Helt klart.
Rosbågen? Låter kinky.Ooooooh vad jag instämmer. Har en granne som kör en massa knallblått i hela rosbågen, det är hemskt!