Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä jag instämmer, funtade på om man skulle dra hem ett par till men fraktkostnaden avskräcker när det bara är det. Mamma får fan vara nöjd med två och jag klarar mig gott och väl på en :p
Haha till er tjänst! :D
Nu var ju jag precis inne där och köpte både hamburgerpress, bad gel och filt mer ärmar bla. Klarade mig utan att betala frakten.. köpte såklart bara nödvändiga saker. ;)

Reklamen för Pedigree Jumbone. Förresten alla som säger "nom nom nom". :yuck:

Jag instämmer till fullo om just det här: alla som säger "nom nom nom". :yuck:
vad är poängen liksom? har en kollega som använder det i tid och otid ibland undrar jag nästan hur det är fatt och personen säger det för att säga nåt men jag tycker att ibland kan man få vara bara tyst, det är helt okej mot att köra med det.

Håller med om "nom nom nom".

Omnomnom heter det ju! :love: Älskar detta uttrycket och använder det lite nu och då. (Dock aldrig i seriösa sammanhang, utan till exempel när katten får mat. "Kolla här, Luna. Blötmat! Omnomnom!" :o) Det används ju liksom kärleksfullt ironiskt.

Håller med om "nom nom nom".

Omnomnom heter det ju! :love: Älskar detta uttrycket och använder det lite nu och då. (Dock aldrig i seriösa sammanhang, utan till exempel när katten får mat. "Kolla här, Luna. Blötmat! Omnomnom!" :o) Det används ju liksom kärleksfullt ironiskt.

Dr gör jag med :D
Hur kan man inte älska kakmonstret liksom :love:

Tolkningsfråga vilket som är mysigast :angel:

Finns det en jävla KÅDIS som heter Namnam? :confused:

Jag bildgooglade bara för dig :love:
254x254.jpg

:rofl:

Jag hatar de korgarna, finns inte de små och jag bara ska handla ett par saker så bär jag den. Varför ska jag böja mig varje gång jag ska lägga något i korgen? :confused: Bättre att ha den på armen så kan jag lägga ner vad det nu är istället för att böja mig varje gång för jag står ju inte och släpper ner en påse frukt eller en kartong med ägg, en juiceflaska eller en glasburk av något slag. :banghead:

Jag stör mig orimligt mycket på affärer som bara har stora korgar att tillgå.

Hur har jag kunnat missa detta hatobjekt??? Tack för att du tog upp det. Affärer med enbart rullkorgar bör bojkottas och drivas till konkurs.
:rage::arghh::banghead::turd::turd::turd:

Jag har ett sånt här badkar hemma. Och jag blir så orimligt arg varje gång jag ska bada, på två jävla saker.
1: Det är för kort, och för grunt. Ska knäna vara under vattnet så är brösten ovanför. Ska jag försöka tvinga ner överkroppen under vattenytan (fyller på med så mycket vatten jag bara kan såklart) så brösten slipper frysa, ja då måste knäna upp. Eller så blir det någon icke avslappnad ställning i det jävla badkaret för att försöka få allt under vatten :meh::rage:
2: Jag maxar värmen på vattnet (bor i lägenhet) och ändå blir det inte tillräckligt varmt! Jag vill ha det så varmt att jag nästan svettas när jag väl badar, jag vill bli VARM av ett bad. Det blir jag inte. Det är för fasiken fisljummet efter 5 minuter :turd::rage:
Varför kan inte badkaret ha 10 cm högre kant, och varmvattnet vara varmt på riktigt :confused::meh:
Queen1670gamm800.jpg

Men hallå, det där är ju ett SNYGGT badkar! :love: Man får offra att brösten eller knäna inte får plats samtidigt då. Att vattnet inte blir tillräckligt varmt är dock ett helt befogat klagomål. :rage:
Haha ja det är snyggt! Men jag vill fan inte frysa tuttarna av mig :rage::D Dock är det lite jobbigt att kliva ur när man har duschat, varje gång tänker jag att "nu kommer jag halka och slå ihjäl mig" eftersom det är lite högre höjd på det och jag har korta ben :o:nailbiting::rofl:

Barnvagnar på bussen när de tilldelade platserna sedan länge är förbrukade och de placeras så att de täcker 95% av utrymmet för passage. Samt mördande blickar då någon annan har mage att passera deras telning. :grin:

Busschauffören i Stockholm som röt 'Men nog måste ni förstå att det där inte går?!' När barnvagn nummer 4 höll på att stiga på är min hjälte för all framtid. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka