Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man ligger bekvämt och ska till att somna, och så rinner det en tår ner för näsan :banghead::banghead::banghead: mina ögon inne mycket när jag är trött så det händer väääääldigt ofta. :meh:

Stör ihjäl mig på när jag missar samtal på jobbtelefonen och folk har ringt via kommunens växel = jag vet inte vem det var och kan inte ringa upp för att kolla.
Hände förut, ringde när jag var i ett annat rum och den som ringde la på precis samtidigt som jag fick tag på telefonen. GAAAA! :arghh:

Folk som går på pass på gymmet men inte gör någonting!
Igår var jag på ett pass och det var två tjejer som stod och prata mer än tränade. Mycket märklig företeelse måste jag säga.

På att det är minusgrader men ingen snö. Det är så mycket nederbörd i den här stan har resten av året, är det verkligen för mycket begärt att den trenden ska fortsätta även när det är tillräckligt kallt för att nederbörden ska bli snö?! Helt värdelöst!

BLACK FRIDAY. Jag är redan less bara på ordet. Jag kommer köpa schampo (pga planerad sanering) därefter kommer jag att gömma mig hemma och vägra konsumera (annat än vin :angel: )

Jag har förberett min shopping men ska faktiskt bara köpa nödvändiga saker. Eller åtminstone nästan nödvändiga :D När jag ska hinna med det är mer oklart eftersom jag ska jobba 7.30-18 och sen direkt ut på kvällen. Nåja, jag hinner kanske under min lunchdejt :p

Jag stör mig på att de hamburgerpressar jag köpte för 99 kr/st tidigare i veckan nu säljs för 19 kr/st.
De är till råga på allt en födelsedagspresent till min mamma. Hon fyller inte förrän den 16e december så jag kunde gott ha lite is i magen till idag, jag visste ju att det skulle bli black friday, men neheeejdå för jag ska prompt ha så jävla bråttom jämt :meh:

Jag stör mig på att de hamburgerpressar jag köpte för 99 kr/st tidigare i veckan nu säljs för 19 kr/st.
De är till råga på allt en födelsedagspresent till min mamma. Hon fyller inte förrän den 16e december så jag kunde gott ha lite is i magen till idag, jag visste ju att det skulle bli black friday, men neheeejdå för jag ska prompt ha så jävla bråttom jämt :meh:

Jag stör mig på att jag inte vet vart jag hittar dessa hamburgerpressar och jag började med det precis nu! Fyy dig ;)

Haha sorry! De finns på coolstuff :D
Tack men tyvärr inget mer av intresse att handla där så tycker inte fraktkostnaden är så kul, får hålla mig kall och se om jag kan hitta någon på annat håll, behöver inte vara sån med fyllnad i som den du menar och absolut inget jag har som hög prio men du gav mig en fin fin juklappsidé, klockren jag inte tänkt på.

Jag stör mig nog lite orimligt på att @gul_zebra har koll på hur jag ska lösa julklappar i år ;) såå orimligt men så tacksam jag är! :love:

Tack men tyvärr inget mer av intresse att handla där så tycker inte fraktkostnaden är så kul, får hålla mig kall och se om jag kan hitta någon på annat håll, behöver inte vara sån med fyllnad i som den du menar och absolut inget jag har som hög prio men du gav mig en fin fin juklappsidé, klockren jag inte tänkt på.

Jag stör mig nog lite orimligt på att @gul_zebra har koll på hur jag ska lösa julklappar i år ;) såå orimligt men så tacksam jag är! :love:
Nä jag instämmer, funtade på om man skulle dra hem ett par till men fraktkostnaden avskräcker när det bara är det. Mamma får fan vara nöjd med två och jag klarar mig gott och väl på en :p
Haha till er tjänst! :D

Nä jag instämmer, funtade på om man skulle dra hem ett par till men fraktkostnaden avskräcker när det bara är det. Mamma får fan vara nöjd med två och jag klarar mig gott och väl på en :p
Haha till er tjänst! :D
Jag såg att Clas Ohlsson har och det blir samma pris som med frakten, dock får man ju medlemspoäng som "bonus", vet inte alls hur olika bra/dåliga de olika tillverkarna är men en liten tanke om man inte har långt så kanske det kan vara av intresse för någon?!
Fördel kan ju vara med att se/undersöka för uppfattning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka