Det stör mig orimligt mycket att jag fortfarande inte kan lära mig det här!
IKEAAAAAAAAAAA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stör mig orimligt mycket att jag fortfarande inte kan lära mig det här!
Alla dessa KÄNSLOR. Dra mig baklänges vad trött jag blir.
BLACK FRIDAY. Jag är redan less bara på ordet. Jag kommer köpa schampo (pga planerad sanering) därefter kommer jag att gömma mig hemma och vägra konsumera (annat än vin )
Jag stör mig på att de hamburgerpressar jag köpte för 99 kr/st tidigare i veckan nu säljs för 19 kr/st.
De är till råga på allt en födelsedagspresent till min mamma. Hon fyller inte förrän den 16e december så jag kunde gott ha lite is i magen till idag, jag visste ju att det skulle bli black friday, men neheeejdå för jag ska prompt ha så jävla bråttom jämt
Haha sorry! De finns på coolstuffJag stör mig på att jag inte vet vart jag hittar dessa hamburgerpressar och jag började med det precis nu! Fyy dig
Tack men tyvärr inget mer av intresse att handla där så tycker inte fraktkostnaden är så kul, får hålla mig kall och se om jag kan hitta någon på annat håll, behöver inte vara sån med fyllnad i som den du menar och absolut inget jag har som hög prio men du gav mig en fin fin juklappsidé, klockren jag inte tänkt på.Haha sorry! De finns på coolstuff
Nä jag instämmer, funtade på om man skulle dra hem ett par till men fraktkostnaden avskräcker när det bara är det. Mamma får fan vara nöjd med två och jag klarar mig gott och väl på enTack men tyvärr inget mer av intresse att handla där så tycker inte fraktkostnaden är så kul, får hålla mig kall och se om jag kan hitta någon på annat håll, behöver inte vara sån med fyllnad i som den du menar och absolut inget jag har som hög prio men du gav mig en fin fin juklappsidé, klockren jag inte tänkt på.
Jag stör mig nog lite orimligt på att @gul_zebra har koll på hur jag ska lösa julklappar i år såå orimligt men så tacksam jag är!
Jag såg att Clas Ohlsson har och det blir samma pris som med frakten, dock får man ju medlemspoäng som "bonus", vet inte alls hur olika bra/dåliga de olika tillverkarna är men en liten tanke om man inte har långt så kanske det kan vara av intresse för någon?!Nä jag instämmer, funtade på om man skulle dra hem ett par till men fraktkostnaden avskräcker när det bara är det. Mamma får fan vara nöjd med två och jag klarar mig gott och väl på en
Haha till er tjänst!
Gulle dig men allt för avsides från mig för att vara tänkbart från Gbg utan bil, känns som det blir dyrt i både tid och plånboken men 1000 tack för omtanken.Hamburgerpressar har jag sett på dollarstore @hallonsaft
Gulle dig men allt för avsides från mig för att vara tänkbart från Gbg utan bil, känns som det blir dyrt i både tid och plånboken men 1000 tack för omtanken.
Verkar som Ulricehamn är närmaste 9-10 mil bort.
Jag får sätta mig en stund (senare idag inte sovit sen förrgår morse) och kolla, snart blir det bassor att tråden spårar ur glidandes på köttfärs.Så synd! Jag köpte till min son på Cervera för några år sedan. Den var bra men dyr.