Saker som förundrar dig?

Pazuzu

Trådstartare
En liten spinoff på tråden om vad som provocerar dig. Berätta om vad du förundras av, stort som smått!

Jag lyssnar ofta på olika radioprogram där folk får ringa in och prata om olika ämnen och då och då är det med människor som knappt säger något och där programledaren får dra ut saker ur dem. Jag förundras alltid över varför dessa människor överhuvudtaget ringer in till pratprogram om de inte har lust att prata.:cautious:

Sv: Saker som förundrar dig?

Jag förundras över människor som ringer till sådana program och berättar något hemligt/personligt som de aldrig berättar, och som absolut inte får komma till någons kännedom.

I radio...

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 081
Senast: mars
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 290
Senast: Grazing
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 211
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar