Ni borde läsa "A place called here" av Cecilia Ahern! Finns på Storytel också. Apropå borttappade saker alltså...Ha ha ha! Exakt sådan är jag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni borde läsa "A place called here" av Cecilia Ahern! Finns på Storytel också. Apropå borttappade saker alltså...Ha ha ha! Exakt sådan är jag också
Definitivt bortförklaring.Låter som en bortförklaring.
Behöver inte bortförklara när man är sjukt bra hellerLåter som en bortförklaring.
Det är för övrigt irriterande med människor som inte anser sig behöva ha argument eller förklaringar till sina ställningstaganden.Behöver inte bortförklara när man är sjukt bra heller
Handlar den om att leta? Vilken skräckbok.Ni borde läsa "A place called here" av Cecilia Ahern! Finns på Storytel också. Apropå borttappade saker alltså...
Det är en väldigt gullig och lite mystisk bok som ger svaret på vart alla borttappade saker tar vägen! :-DHandlar den om att leta? Vilken skräckbok.
Personer som preciiiiiis innan de klev på spårvagnen drog i sig sista blåsset på ciggen och TROTS att det finns massor av plats att sitta på i vagnen som inte är i närheten av en annan person ska denne ändå PROMPT sitta precis bakom mig.
Att behöva reklamera något jag köpt och är i stort behov av, bara för att få tillbaka den och inse att felet kvarstår och tvingas reklamera den IGEN.
Är väl vad jag kommer på som inte redan nämnts...
Nu måste jag givetvis kolla upp vad det är för bok.Ni borde läsa "A place called here" av Cecilia Ahern! Finns på Storytel också. Apropå borttappade saker alltså...
@Cheeserica Ha! Jag har alltid påstått att det är något skumt med saker som försvinnerNu måste jag givetvis kolla upp vad det är för bok.
@prinsessfeminist
Haha, oj, ja det slog min nuvarande irritation.
Haft min laptop i... ca 8 år. Dragit mig i 2 år med att köpa en ny, ändå rätt förtjust i min gamla och tröga trotjänare. Den har i flera år haft en defekt musplatta som gör att man måste ha datorn i knät för att kunna använda den (nåt med hur tyngden fördelas tror jag), annars laggar musplattan sönder och far överallt man inte vill samtidigt som den klickar 1000 gånger längs vägen. Dock inget problem för mig eftersom jag alltid sitter med datorn i mitt knä.
Nå, i julas fick jag min nya dator till slut ändå. Jag har börjat studera och behöver en nyare dator som hjälp till kursen jag läser nu (av någon outgrundlig anledning är det stört omöjligt att få det här gamla åbäket att visa japanska tecken), lycklig som få över att ha en snabb och lättmanövrerad dator... SOM VISAR SIG HA SAMMA FÖRBANNADE FEL SOM MIN GAMLA!! Bortsett från att det hade inget med ytan den stod på att göra, musplattan börjar bara helt random lagga sönder till och från och man kan inte göra nåt åt det.
Man vill kasta helvetet genom fönstret några gånger/dag.
Skickar in, får tillbaka "ingen åtgärd - mjukvarufel" och de har uppdaterat något jag redan hade provat uppdatera som inte hjälpte. Och nog fan återstår problemet. Så bara skicka in den igen.
Nu har jag tur nog att det är min datorkunniga bror som sköter allt detta åt mig från en annan ort, annars hade jag nog varit väldigt elak vid det här laget.
På riktigt grov göteborgska, det är ju så sanslöst fult
Jag kom på en grej till! Människor som parkerar på familjeparkeringar utan rimligt skäl till det. Det finns två familjeparkeringsplatser vid "min" mataffär. Det är ofta upptaget men sällan upptaget av folk som borde parkera där
(Människor som parkerar på handikapp-platser irriterar mig mindre. Sådana kan ofta bötfällas )