Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hän är ju ett helt annat ord henn säger jag, som henne utan sista eet
Jag är helt orimligt förbannad, arg och vansinnig på min granne som med berått mod laddade och ÖKADE farten när denne idat skulle passera mig när jag red med ett till djur i grimskaft snett bakom mig i kanten på den ALLMÄNNA vägen.
Nu är det KRIG och det kan jag lova att man inte vill ha med mig. Oj vad han (och förmodligen jag med) kommer att ångra sig när jag är klar.
Vilket väl innebär att alla bilar skulle ha farthållare. Siffran på skyltarna anger nämligen maxhastigheten på vägen, inte minimihastigheten. Av den anledningen går det att underskrida hastigheten (det finns många anledningar till det) men överskrider man den är det fortkörning.
Själv blir jag störd över dem som ligger för nära när jag kör bil. De utgör en risk jag inte vill ha.
Nåja, man kan faktiskt få böter för att man kör för långsamt.
Och i mitt fall spelar det ingen roll. Ser jag ingen anledning typ att personen kör släp, buss, lastbil eller dylikt så blir jag oerhört irriterad på långsam-förare. Det betyder inte att jag kör på deras fordon bakifrån och pressar det framför mig (trots att jag vill) utan det innebär bara att jag blir irriterad och svär över dessa förare.
11. Folk som stavar fleece som fliis (eller annat fult) och oväsentligt som ovesäntligt och usch som urs och schysst som juste och... ska jag fortsätta?
Absolut, men inte längre.Fast det är ju så "schysst" stavades från början - juste. Det är franska och uttalas "schysst".
Beror väl på om man är hindrande eller inte. Och ligger man i 50 på 70-väg när det är snorhalt, spårigt och smalt så finns det alltså en god anledning att köra långsammare än maxhastigheten.
Men även jag kan bli irriterad på dem som kör 60-65 på 70-väg när sikten och väglaget är perfekt.
Det är ju ändå en skillnad mot de andra exemplen, som är aggressionsskapande felstavningar.
Varför då? Det stavas ju med gg, ss och ss?Aggressionsskapande? Dubbla G, dubbla S gånger två.... JÖSSES.
Jag känner pulsen gå upp.
Aggressionsskapande? Dubbla G, dubbla S gånger två.... JÖSSES.
Jag känner pulsen gå upp.
Måhända, men det är fult med så många konsonanter. Det ser ju vem som helst. Fult, fult, fult. Skaver liksom i ögonen, och tårarna rinner...Varför då? Det stavas ju med gg, ss och ss?
Måhända, men det är fult med så många konsonanter. Det ser ju vem som helst. Fult, fult, fult. Skaver liksom i ögonen, och tårarna rinner...
Du borde nog inte flytta till FinlandMåhända, men det är fult med så många konsonanter. Det ser ju vem som helst. Fult, fult, fult. Skaver liksom i ögonen, och tårarna rinner...
Ok, bara föra att retas : I USA finns det en flod som heter Mississippi.
Var jag elak nu?