Såhär gör man

Sv: Såhär gör man

Thanks for the great video Wrangler.
Love Dave Stamey. Like the guy in the film, getting others out on a trail ride (Come Ride With Me) is harder than getting them too sighn a protest list.

Happy Trails

Önskar vi hade fler sådana "trails" att rida på, med naturligt vatten, broar osv.

Det är såhär det ska se ut!
Tom jag blir sugen på att köpa hästen trots att det inte är min "typ". :angel:
Men Two Eyed Jack är bra stam i vilken häst som helst!

Härlig känsla får man av cowboyen och hans häst, jag hade gladeligen köpt en som han hade startat!

Tänk om alla la ner ett sånt jobb på sina hästar så de kunde göra en sådan försäljningsvideo....tror väldigt många hästar skulle bli mycket mer lättsålda då...;)

Fick visst trailer habegär...ge mig..ge mig..ge mig...:D

Så ser mina dager utt, Skågs Muller med två häster.
Bäste träning för häst och ryttar.
Vatten är den storsta hinder att komma over, men med lite envet bruka det gå.

Ja jag rider också väldigt mycket ute i skogen när jag har någon häst att rida. Det bästa som finns! Men det är svårt att hitta lämpliga vattendrag att rida i tycker jag (bra botten, djup osv)

Nej det står inte att den är till salu i videon men jag hittade videon genom annonsen på hästen på Dreamhorse. :)

Ja jag rider också väldigt mycket ute i skogen när jag har någon häst att rida. Det bästa som finns! Men det är svårt att hitta lämpliga vattendrag att rida i tycker jag (bra botten, djup osv)

Synd att vi inte bor närmre varandra för här har vi perfekta vattendrag att vada över. Hade gärna sett dig som gäst och visat dig vildmarken :D

Oh ja det hade varit kanonkul!

Jag ska inte klaga, vi är bortskämda med milsvida sandvägar och skog här men just vattendrag dräller det inte av. Bara bottenlösa skogstjärnar eller stora diken.

Kan tänka mig att ni har lite mer "småforsar" uppåt kanske?

31911694.jpg

Vadarstället, stigen fortsätter på andra sidan mot Västanåfallet

31911690.jpg

Stigen från ån...

31911693.jpg

Stigen lite längre upp.

Det är flera mil stigar här och naturen är häftig. Vid vadarstället kan man ta en liten stig utmed ån en bit och då kommer man till "slussen" och där finns det ett vindskydd med grillplats :D ...

Ska jag sälja mina hästar någon gång (nä, det tror jag inte kommer att hända :eek: ) ska jag ha den där filmen i minnet och göra nåt liknande:D

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 307
Senast: corzette
·
Hästvård Hösten 2022 köpte jag ett 3-årigt fullblod ifrån galoppbanan. Han var ue på veterinär besiktning och i första 7 månader gick jätte bra...
Svar
0
· Visningar
581
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 595
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 375
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar