nevin

Trådstartare
Välkommen hem Alioth!!

Bellatrix_Luckycharm_Alioth_aka_Alleballe.jpg

Alioth_kollar_dammen_pa_kyrkogarden.jpg

Sv: Säg hej!

Han är urgullig, kan säga till vid utebehov, äter och leker som alla valpar :love:

Hans namn uttalas Stort och kort A, med bred mun i början och med två L och bara T på slutet

Sv: Säg hej!

Jadu, det har han en, stam alltså, måste leta upp pappren för att kunna säga det.... Han är från Bellatrix Luckycharm iallafall.

Okej, nu hittade jag

Mamma Bellatrix Luckycharm Dabih
Pappa Maldinins Pierre Balmain

Jag antar att det finns en bra sökbas för hundar precis som på häst, jag har en norsk sida man kan lägga in hunden på och där finns han redan.

Nästa nakenfis jag kommer ta hem ska få komma från Lionhearts, om jag får privilegiet att få köpa hund därifrån. De har fantastiska kineser :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 967
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 140
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 729
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka