nevin

Trådstartare
Välkommen hem Alioth!!

Bellatrix_Luckycharm_Alioth_aka_Alleballe.jpg

Alioth_kollar_dammen_pa_kyrkogarden.jpg

Sv: Säg hej!

Han är urgullig, kan säga till vid utebehov, äter och leker som alla valpar :love:

Hans namn uttalas Stort och kort A, med bred mun i början och med två L och bara T på slutet

Sv: Säg hej!

Jadu, det har han en, stam alltså, måste leta upp pappren för att kunna säga det.... Han är från Bellatrix Luckycharm iallafall.

Okej, nu hittade jag

Mamma Bellatrix Luckycharm Dabih
Pappa Maldinins Pierre Balmain

Jag antar att det finns en bra sökbas för hundar precis som på häst, jag har en norsk sida man kan lägga in hunden på och där finns han redan.

Nästa nakenfis jag kommer ta hem ska få komma från Lionhearts, om jag får privilegiet att få köpa hund därifrån. De har fantastiska kineser :love:

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 687
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
357
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka