Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sensation gick bort pga min lilla pålles manke Och det verkar tydligen vara ett vanligt problem när det gäller Sensation sadlarna...
Nej, jag vet att den inte är bomlös men jag tänker att kunskapen om andra sadlar än traditionella bomsadlar här inne är så pass bra att jag kan höra mig för här
Ja, det lutar åt att jag köper den så jag har något att rida i. Tack för din input!
Just det! Förslag på bra pad att lägga under?
KL
Eftersom återförsäljaren av trekker här i sverige är sådär hjälpsam så frågar jag här.
Sadeln är förvisso inte bomlös, utan har läderbom om jag har fattat saken rätt. De har både en dressyrmodell och hoppmodell som man faktiskt kan hoppa i!
Jag undrar dels, är det samma typ av bom på dressyren som på hoppsadeln? Så att om jag lyckas hitta nån som jag kan få prova sadeln av, och den passar, så kommer båda de modellerna passa?
Åf har tyvärr inte någon sadel hemma som man kan prova.
Så sist men inte minst, finns det nån vänlig själ som äger en sådan sadel och kan tänka sig att ta emot mig så att jag får prova??