Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Vilken bra tråd! Jaqg vill också bli bedömd! Lägger in lite ridbilder på mig och min älskling Walther. Han är en frieser/ardenner på 10 år. Han är ca 162cm i mankhöjd och väger stadiga 800kg. Inget lätt paket att rida ihop alltså Jag är 181cm och väger ca 82kg. Jag är långt ifrån den kanonryttare jag önskade att jag var.. Men men , man gör så gott man kan! Är väl medveten om mina veka handleder och jobbar på det.
Kom igen! Var brutalt ärliga!
Ridbilder på ängen med en jättepigg Walther
Ge mig många svar!!
Vad svårt det är att veta vem som svarar vem... Skriv gärna namn till den ni svarar så man vet om man ska ta åt sig.. Den som har kommenterat mig får gärna göra det igen med mitt namn innan så jag vet..! Tacksam för alla åsikter!
Det är bara att kolla längst upp till höger av inlägget så ser du vem som svarat till vem
smart! jag e bara lite korkad..
här är en gammal bild från i vintras/våras
vad tycker ni om den?
fel sittben "/
http://images6.bilddagboken.se/26/_u6/_u4/_u6/_u9/_u4/u646943/17420_1217345523.jpg
Tycker att du lutar tillbaka överlivet alldeles för mycket + det du skrev
Sen har jag ju ingen erfarenhet av hackamore eller så så det kommenterar jag inget om.
Sen vet jag inte, men jag tycker det ser lite spänt ut, alltså det ser inte så avspänt ut som det skulle kunna göra. Sen tycker jag att du ska stänga handen, så att den inte blir stum och hård.
Sadeln: känns som att den ligger en aningens för långt fram, eller är det vinkeln på fotot?