sadel till denna ?

Sv: sadel till denna ?

okej, jag tycker jacson är sköna :)
har ridit i en ett par gånger , men aldrig provat på min häst ..

kl*

frank baines , hur är dom sadlarna ?

f*n va dålig koll jag har på sadlar,;) har alltid varit ett Stubben-fan, o nu har jag fått en häst där de inte passar :(

Det kan oxå vara så att den klämmer för att den är för vid. Du skulle ju alltid kunna prova andra bomvidder på GS om den passade i övrigt.

jag har fått möjlighet att ta hem en Prestige GS , den är 37 i bommen , den ser väldigt bred ut på bilderna, hon som säljer säger att det ska vara en vid ??

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Cactus
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka