Och det bevisar du hur då? Självklart så påverkar homeopati kroppen. Det är bara frågan varför det hjälper. Du verkar överlag inte särskilt insatt i det, du kanske inte ska förkasta det så lätt innan du satt dig in i vad det innebär.
Du menar att alla dom som faktiskt blir hjälpta bara hittar på? Varför tror du det är så vanligt med det tex i Tysklands sjukvård om det inte har någon som helst effekt?
Att människor faktiskt blir hjälpta går aldrig att komma ifrån, det är ett bevis på att det fungerar, däremot varför det fungerar, det är inte klart.
Ska säga att jag aldrig testat på homeopati, men jag förkastar inte en metod som jag själv inte har testat. Folk får tro och testa vad dom vill och ger det bra resultat så är det bara positivt. Precis som med allt, som jag som lagt tusentals kronor på terapimetoder och mediciner som inte gett mig ett dugg, det enda det gett mig är en tom plånbok och triljoner av biverkningar. Och som sagt det är inte ens en frivillig grej. Men det är helt okej och inget att ifrågasätta pga att det är vetenskapliga metoder.