chandelier
Trådstartare
För ett år sedan fick sambon ett allvarligt diskbrock som slutade med droppfot och operation. Han blev bra efter operationen men gick istället in i väggen och har varit sjukskriven sedan dess. Det har varit ett helvetes år på så många sätt med hans mående och en försäkringskassa som jävlats. Nu började det bli bättre men då kom ett nytt diskbrock och jag orkar inte. Jag orkar inte vara hans mamma. Jag orkar inte tjata mer, hela året har jag tjatat om att han måste göra sin rehab för att ryggen ska hålla men i depressionen har han inte orkat. Jag fick rätt och ryggen höll inte. Han skulle börja en utbildning i höst men det är tveksamt om han kan det om inte ryggen blir bra snabbt.
Nu känns det som vi börjar om igen med hela karusellen. Framtidsplanerna får vi lägga på hyllan. Igen.
Hur gör man för att orka? Jag är så arg på honom för att han slarvat samtidigt som det är han som har ont och lider.
Nu känns det som vi börjar om igen med hela karusellen. Framtidsplanerna får vi lägga på hyllan. Igen.
Hur gör man för att orka? Jag är så arg på honom för att han slarvat samtidigt som det är han som har ont och lider.