Aliche
Trådstartare
Det har inte varit så bra den senaste tiden som det har varit och idag så säger han att han inte riktigt vet hur han känner längre, han vill vara med mig men nånting känns annorlunda och han vill att vi bor isär 1 månad för att vi båda ska kunna känna efter hur vi känner. Det är vettigt och sunt och genomtänkt. Så varför gör det så in i helvete ont? Jag bara gråter trots att tårarna borde vara slut för länge sen nu.. Det är inte som att vi har gjort slut definitivt men ändå känner jag mig övergiven och bortvald och så in i hela vetet ledsen och tom på samma gång... Jag har ju själv haft mer än en tanke om vi verkligen passar ihop och om det kanske vore bättre att avsluta det men samtidigt så har vi haft så otroligt mycket roligt och fint tillsammans, han har ställt upp som ingen annan genom dödsfall och sjukdom, han får mig att skratta och han får mig att känna mig trygg. Men som sagt allt har inte varit bra den senaste tiden, han jobbar extremt mycket, han har inte prioriterat vårt förhållande och jag har stundtals känt mig väldigt ensam i vårt förhållande.
Jag har inte speciellt många vänner för jag har svårt att skaffa dom och han har alltid varit min bästa vän och min pojkvän, det är honom jag gått till för att prata om vadsomhelst och det har varit han som muntrat upp mig, stöttat och peppat...
Så den här månaden isär är ju en jättebra idé men fyfan det gör så ont, jag känner mig så ensam och de här jävla tårarna tar ju aldrig slut!
Jag har inte speciellt många vänner för jag har svårt att skaffa dom och han har alltid varit min bästa vän och min pojkvän, det är honom jag gått till för att prata om vadsomhelst och det har varit han som muntrat upp mig, stöttat och peppat...
Så den här månaden isär är ju en jättebra idé men fyfan det gör så ont, jag känner mig så ensam och de här jävla tårarna tar ju aldrig slut!