Ryttarutrustning

ohanel

Trådstartare
Vilka kläder har man lämpligen? Vanlig tröja? Finns regler enl TR vad man ska/bör ha som ryttare (i de lägre klasserna) gällande själva terrängdelen. Är det kavaj eller klubbjacka som gäller i banhoppningen precis som i vanlig hopptävling?
Hälsningar ;)

Sv: Ryttarutrustning

ohanel skrev:
Vilka kläder har man lämpligen? Vanlig tröja? Finns regler enl TR vad man ska/bör ha som ryttare (i de lägre klasserna) gällande själva terrängdelen. Är det kavaj eller klubbjacka som gäller i banhoppningen precis som i vanlig hopptävling?
Hälsningar ;)

Det står massor om kläder i TR!
Har du fälttävlansmärket? Då ska de gå igenom det!
Jag rekommenderar tunn långärmad tröja i terrängen.
Kavaj i banhoppningen och dressyren.

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 605
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 232
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar