Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag fattar fortfarande inte om man kan skriva ut sina resultat från internet eller nån skrev nått om att man måste få ett papper från överdomaren??
Å jag ska ut på min första som jag hoppas kunna räkna som kval om nån vecka!!
Eftersom inget riktigt vet hur det kommer att gå till har iaf jag helgarderat och ordnat intyg från hopptävlingen jag ridit i år, med underskrift av öd (tillika LenaHs mor, som fö tipsade mig om detta )
Så fixa själv ett papper där man kan fylla i datum, tävling, klass, resultat osv så kan du bara be om öds underskrift sen.
Okej..så.får.det.bli!...Men.är.det.bara.att.skriva.ett.eget.papper.då.som.öd.kan.skriva.på.sen.då?
Vi bad att få ut en resultatlista på tävlingsplatsen som ÖD fick skriva på, klart o tydligt vilken klass o resultat som gäller. Men vore det inte härligt om den här ryttarboken som gällde från 1 januari fanns i fysisk form oxå??? Fast det gör ju inte TR heller ännu och ändå kvalar vi som tokiga.
Det är väldigt tröttsamt att det alltid är såhär långsamt i fälttävlan, det är ju inte så dom uppmanar folk att börja tävla direkt, men varför skall ft ryttarna få det smidigt för sig med allt klart innan då kan vi ju bli bekväma och det går ju inte för sig :smirk:
enl. det som står på förbundets hemsida nu ska den finnas ute till 1 april
Var på ett fälttävlansmöte i distriktet i tisdags. Det blev ju en hel del diskussioner om allt nytt som ni förstår !!
Hon som höll i infon har suttit med i gruppen som tagit fram dessa nyheter. Enligt henne "räcker" det med att dra ut resultatlistor från hemsidor eller ta med från tävlingsplatsen och som man "bara" bifogar ryttarboken. (som inte alls är någon bok, utan kommer att vara ett dokument som man drar ut från nätet) Ett dokument för varje häst och som man ska ha med sig på tävling och kunna visa upp på uppmaning. Det behövde, enligt henne, inte vara signerade kvalpapper utan man har med sig resultatutdrag som man kan visa om någon frågar efter dem ! :smirk:
Många papper blire' Bara att börja samla på resultatlistor !!