Ryttarbok....

Sv: Ryttarbok....

Inte fallen och varningarna :rofl:

Nä men kvalen fyller man ju i själv oavsett i vilket land du tävlar i

Intressant, vad fyller boken då för syfte om jag väljer att tävla utomlands:angel: Om jag nu vill ta mig in i lagen är det alltså bättre att tävla utomlands där kraven är lägre:idea: Varför ska då Sverige ha högre krav med en krånglig administration som kan ställa till det så att de få arrangörer vi har ger upp:eek:

Intressant, vad fyller boken då för syfte om jag väljer att tävla utomlands:angel: Om jag nu vill ta mig in i lagen är det alltså bättre att tävla utomlands där kraven är lägre:idea: Varför ska då Sverige ha högre krav med en krånglig administration som kan ställa till det så att de få arrangörer vi har ger upp:eek:

Jag tror iof inte man kan ta sig in i laget utan att ha uppfyllt dom svenska kraven ej heller bli uttagen internationellt

Jag tror iof inte man kan ta sig in i laget utan att ha uppfyllt dom svenska kraven ej heller bli uttagen internationellt

Så om jag har bra resultaten utomlands skulle de inte räknas? Så det skulle tex betyda att Anna Hilton och Dag Albert måste hem för att uppfylla kraven? det har ju sagts att det ska inte göra ngn skillnad mellan ryttarna:o

Så om jag har bra resultaten utomlands skulle de inte räknas? Så det skulle tex betyda att Anna Hilton och Dag Albert måste hem för att uppfylla kraven? det har ju sagts att det ska inte göra ngn skillnad mellan ryttarna:o

Dom rider ju redan i laget och bor utomlands , du får väl flytta utomlands så blir det väl annorlunda.

Dom rider ju redan i laget och bor utomlands , du får väl flytta utomlands så blir det väl annorlunda.

Visst kan jag det, men kan ju även bo kvar i Sverige men tävla utomlands:rofl: Men grejen är att reglerna gäller inte för alla då:mad:

Visst kan jag det, men kan ju även bo kvar i Sverige men tävla utomlands:rofl: Men grejen är att reglerna gäller inte för alla då:mad:

Nej jag tror inte dom kommer gälla för dom som bor och tävlar utomlands eftersom dom tävlar nationellt och varje land har ju sina regler. Jag vet inte hur dom har tänkt att göra med dom angående banhoppningskval etc

Vet inte hur de löser det med kval för de landslagsseniorer som bor utomlands, men med tanke på att det är nästan alla som är aktuella för OS så lär det nog behövas en lösning iaf. Det är ju sagt att det ska vara lika för alla så kanske de gör sina hoppkval i Tyskland/England.

Ingen som inte redan ingår i landslagen lär ta sig in där utan godkända kval här hemma iaf.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 404
Senast: Ajda
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 694
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka