Rygglängd på chihuahua valp?

alazzi

Trådstartare
Hur stor är en chihuahua valp? Ska köpa ett täcke i present till en vän som just har skaffat en valp. När jag letar efter täcken på nätet verkar minsta storleken vara 20 cm men det är jag rädd blir stort på valpen? Någon som vet vilken storlek en valp kan tänkas ha?

En valp i den åldern växer oerhört fort och jag skulle hellre satsa på att köpa några billigare tröjor i olika storlekar istället för ett täcke - som den troligtvis har växt ur på två-tre veckor:D Men det är mitt tips :)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 232
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
8
· Visningar
553
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 081
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 143
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar