Russkiy Toy

Lilljessicah

Trådstartare
Går även under namnen Moskva dvärgterrier / Rysk Toy Terrier.
Aldrig hört talas om rasen? Någon som har det?
 
Sv: Russkiy Toy

Jag har hört lite om den, hittade ett par kennlar i sverige med. Men vanliga är dom inte. Skulle jag ha en dvärghund så är det nog av de raser jag skulle titta på. Har aldrig träffat nån i verkligheten dock!
 
Sv: Russkiy Toy

Rysk Svart Terrier har jag hört talas om , men det lilla jag läst om den är väl kanske att den inte riktigt passar för alla..En ganska vass och skarp hund med stort aktivitetsbehov.. (om jag nu minns rätt:o förstås) jag kan ha fel..:crazy:
 
Sv: Russkiy Toy

Ja precis. Jag vet inte mkt jag heller,förutom att det finns få kennlar och att dom ingår i Gr.9. Någon som är lite mer hightech än mig och har någon bra infosida att länka till.
Blev så himla nyfiken på vad det är fö nått?!:D
 
Sv: Russkiy Toy

Dessa: http://azmirskennel.net/start.html

Har russkiy toy, om det är de du menar. finns fler, men då får du googla själv:D

Så här ser de ut:
2006-05-151505ID441race4.jpg


Att söka på russkiy toy ger något fler resultat än rysk dvärghund.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 635
Senast: ii-ssa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 102
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 777
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp