Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack for bra inlagg, det var precis det jag skulle skriva.... sadana paneler anvander vi till allt.
Fallor, grindar, infangare, rundcoraller, sorteringsfallor, you name it. Valdigt anvandningsbara!
TS: beroende pa vad du tanker gora, men ska du satta -nagot som helst tryck- pa hasten och inte ha lina pa den, sa ar stadigt och stabilt enda vettiga sattet att ga. "Staket" som ger efter och riskerar att hasten fastnar/trasslar in sig/kan bryta sig ut/sla sig pa metalbitar ar jag personligen inget fan av alls... da kan man lika garna longera... Och det ar det absolut inget fel i!
Min är doserad.
Endast av den enkla anledningen att jag vill att den är så torr som möjligt, oavsett årstid.
En annan bonus är att unga hästar brukar må bra av att balansera upp sig själva i olika gångarter på ojämt underlag.
Jag har dikat ovanför corallen sen täckdikat rätt igenom den, sen ligger det 0-30 i botten och ovanpå det 0-16 och slutligen överst ett par-tre cm med sandstrands-sand.
Jag tycker den funkar väldigt bra.
mvh Eva