Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också, 34, och min sambo knorrar så fort jag råkar få hem en stickling eller tvåJag har bara 34 krukväxter! Herregud, så kan vi inte ha det. Jag måste nog skaffa fler. Har trots allt ett helt hus att fylla.
Jag också, 34, och min sambo knorrar så fort jag råkar få hem en stickling eller två
Jag också, 34, och min sambo knorrar så fort jag råkar få hem en stickling eller två
En Kristi törnekrona? Det tror jag du kan få lite pengar för på tradera eller FacebookHar en skvättiväg-kusin som jag funderar på att ge bort. Men finns det intresse för en ganska hög taggig växt med röda blommor som tål sol?
Så heter den nog.En Kristi törnekrona? Det tror jag du kan få lite pengar för på tradera eller Facebook
De är ganska ovanliga i handeln har jag fått för mig, inte sett alls ofta. Tar den för mycket plats så går det ta ner den ganska rejält har jag för mig och man kan rota det man klipper av till nya plantorSå heter den nog.
Jasså? Hm. Då känns det ju lite fel, eftersom jag fått den av mamma.
Storleken går att leva med. Handlar väl mer om att jag tröttnat på den och taggarna. Ska flytta upp den på kontoret så kan jag fundera ett tag till.De är ganska ovanliga i handeln har jag fått för mig, inte sett alls ofta. Tar den för mycket plats så går det ta ner den ganska rejält har jag för mig och man kan rota det man klipper av till nya plantor
Jag passade på att köpa tre månader, få se om det är värt det sen.Nu har jag fotograferat och skrivit en rad om alla växternas allmäntillstånd. Kul! Funderar på att köpa premium av appen bara för skoj skull, ljusmätning och grejer. Vi får väl se.
Utvärdera gärna, så jag vet om jag ska köpa ocksåJag passade på att köpa tre månader, få se om det är värt det sen.
Funderade också på premium men känns dyrt, vattnar ändå oftare än vad appen tycker....Nu har jag fotograferat och skrivit en rad om alla växternas allmäntillstånd. Kul! Funderar på att köpa premium av appen bara för skoj skull, ljusmätning och grejer. Vi får väl se.
Funderade också på premium men känns dyrt, vattnar ändå oftare än vad appen tycker....
Det var just det jag tänker vänja mig av med och se om det gör nån skillnad på växterna. Tror jag har en tendens att vattna för mycket
samma här, större risk att jag vattnar ihjäl än torkar ihjälDet var just det jag tänker vänja mig av med och se om det gör nån skillnad på växterna. Tror jag har en tendens att vattna för mycket