Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar som du har ett passande användarnamn med tanke på ditt beroende , inte något dåligt beroende för om jag inte kommer ihåg helt fel omvandlar väl växter (vad de nu heter, det vi andas ut) till syre igen, samt det ser trevligt ut också.Det är officiellt. Jag är beroende och jag kan inte sluta köpa växter!!
Åkte till handelsträdgården för att köpa jord. Kom hem med tre växter och en kruka. Men det är föör billigt! Hur kan man låta bli när de säljer rejäla, fina växter för mindre än 50 spänn?!
Visa bifogad fil 49486
Sambon har också en sådan galning. Han ska dela upp den och bara behålla de delar som går att plantera om i krukan igen.Visa bifogad fil 49737
Jag har ett problem och det är den här pjäsen. En jättestor Aloe Vera. Han bara växer och växer trots att jag inte alls sköter honom som man ska. Vad ska jag göra med honom? Känner mig inte jättepepp på att plantera honom i större kruka för jag vill inte att han ska bli större.
Bästis ville till blomsterlandet i veckan. Farligt! Jag behöver blommor till badrummet
@pepp Hur många monsteror har du nu?
Fina växter, men hur gör du med ljus?
Fina växter, men hur gör du med ljus?
Och 20 monsteror! Det måste se ut som en djungel därhemma.
Mitt älskade apelsinträd har troligen fått spinn. Trots att jag har duschat den flera gånger i vinter. Har sprayat det med såpvatten nu, hoppas den klarar sig.
Jag upptäckte ullöss på mitt lagerträd Nu blir det bekämpning i lång tid framöver
Idag fick två bebisspjutbräken flytta hem till mig och en lyktranka! Knöt ihop en ampel till rankan, så hon kan hänga i fönstret, och ormbunkarna får bo i två ljushållare så länge
Insåg idag varför jag blivit helt beroende av växter - det är ju så otroligt stress- och ångestdämpande! (Kan vara därför jag köpt cirka 15 nya växter på en månad) Som att vara ute, fast inne! Jag gillar att vara inne
Bra fråga, mer än 20 iallafall 28 växter totalt räknade jag ihop igår!
Jösses!