Rubinstein och Jazz

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare design4life
  • Startdatum Startdatum
D

design4life

Ös ur er hingstar med någon av dessa två avelsmatadorer i första eller andra led! Dessutom på TAI i Sverige och stora som förärver sig stort .... Tack!

Sv: Rubinstein och Jazz

Förstår inte riktigt vad det är du vill ha svar på. Men en hingst som ger dokumenterat stort och som finns på TAI i Sverige är Briar. Troligen ger också Okeanos stort men han ju inte varit i svensk avel lika länge.

Sv: Rubinstein och Jazz

De Rubinsteinare i första eller andra led på TAI jag kommer på just nu är Channon, Rubignon, Rubinrot, Royal Dance, Rentino. När det gäller storleken så har jag sett både små och stora e. Rubinrot, normalstora e. Rubignon och ingen av de andras avkommor ( den siste är ny för i år)

Johnson och Wilton har Jazz i första led och BH Zack har Jazz i andra led. Johnson är 171 cm, Wilton 167 cm och BH Zack 172 cm, men hur de lämnar i storlek vet jag ej.

Det finns kanske fler.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 901
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 629
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 977
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 882
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka