D
Dag-Otto
Sv: Rp- bruksprov 2007!
Deltagande rp-hingstar finns nu på spaf-s hemsida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MASTERPIECE 43-04-1090
f Vermont RP 133
m Corolynn RC Vad är det här för sto? Finns inte i connemaraföreningens register... Stam någon?
Som alltid infinner sig då en massa frågor. ASRP har ju ingen deltagarförteckning och jag vet inte om jag orkar beställa en katalog från SPAF i år.
MASTERPIECE 43-04-1090
f Vermont RP 133
m Corolynn RC Vad är det här för sto? Finns inte i connemaraföreningens register... Stam någon?
MONTY 43-04-1046
f Vermont RP 133
m Simsalabim RP Är det här samma sto som är e. Carneval II RW 69 undan Sri Lanka xx? Vad har hon i sådana fall för RP-nummer?
Vad har Bodetahal's Dancer Hit, Masterpiece, Miljard, Monty och Tyke Mörbult för färg?
Kul att Pondus och Bocaccio Arden gör nya försök! Men oj vad många avkommor efter Bo-Gi.![]()
[/QUOTE]eller är det bara vackert yttre och snygga gångarter som kommer att visas? Mkt spännande!![]()
![]()
![]()
Mayhap var det en skimmel? I sådana fall är nog det den enda hingst jag sett på bruksprov som etsat sig fast på näthinnan efter hoppningen.
Den jag tycker har mest intressant hoppstam är Maybug u.e Aydin. Hans halvbror Mayhap hoppade kanon när han visades på bruksprovet.
Vad har Masterpiece, Miljard, Monty och Tyke Mörbult för färg?
Hörde av Jarnos ägare Jarno skulle komma, riden av Anna Svanberg.Den ryttarinna som placerade sig i unghäst VM och vann på Globen.
Varför visar sig aldrig Minitauros, Micis Napolion, L.Komet ?