Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Är det verkligen så att ingen rostar bröd längre? Hur går engelsmännen? De har väl alltid rostat bröd till frukost?
Vi rostar bröd dagligen . Det finns otroliga mängder långfranska i bröddiskarna, brukar vara en hel hylla full av olika varianter, så vi är nog inte ensamma.Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."
Är det verkligen så att ingen rostar bröd längre? Hur går engelsmännen? De har väl alltid rostat bröd till frukost?
Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade brödrostar."