Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag slutade ta dig på allvar när du trodde att jag höll med mig själv bara för att en eller två anonyma användare hyllade mig.Olius skrev:Jag slutade ta dig på allvar för länge sedan. Jag tro det var i samband med att du använde en massa alias med 4-5 inlägg/st för att hålla med dig själv.
Nej, istället kommer du skita ner en tråd som du erkänt att du inte ens orkat läsa. Bra jobbat, kapten geni.Så nej, jag kommer inte att hålla truten för din skull.
men om gerd tänder på det då? och vad är skillnaden på vart på gerd hunden juckar?Olius skrev:Nej, för Gerd har inte sex med hunden för att den kommer och juckar på benet på henne.
Ett enkelt sätt att utforma lagen är att förbjuda sexuella aktiviteter med djur.
Innan någon blir fälld ska givetvis en bedömning i vanlig ordning göras. Och givetvis är det bara allvarligare fall som öht blir rättsfall. Att fälla någon för att en hund kommer och juckar blir absurt. Det finns tusentals lagar som blir absurda om man utelämnar sunt förnuft.
Humelibumlan skrev:Du söker en morallag grundad på äckel o avsky :smirk:
ja, djuren kan inte säga nej tack, vilket de inte heller kan till ridning, körning, hoppning ect... så vad blir då skillnaden?Olius skrev:Nej, det har jag redan förklarat (eller "läs tråden" som så populärt uppmanas här inne)
Varför räcker då inte den vanliga djurskyddslagen?Olius skrev:Nej, det har jag redan förklarat [ej morallag]
Jasså HIV kom ju från Apor till människan.Kimz0r skrev:HIV smittar inte från människa till djur.
AssoSarastro skrev:App app app
Ett djur har inte en aning om varför de parar sig eller sjunger osv. De blir sjungnödiga helt enkelt!
De vet inte att det blir ungar av att de parar sig och de bryr sig inte heller ett dyft om rasens fortlevnad..
/Asso, Biolog
ja... eller tills du svarar på vad skillnaden är ur djurets synpunkt då.Olius skrev:Också är vi då åter tillbaka på skillnaden på sex med djur och andra aktiviteter, så kan man nog hålla på länge gissar jag.
Falkerud skrev:OJ OJ OJ!!! Det står verkligen inte rätt till i huvudet på en del som yttrar sig i denna tråd...:smirk: Att bara tjafsa å märka ord är de oxå "bra" på. Lägg av nu och acceptera att det ÄR INTE NORMALT att försvara och tycka att tidelag är ok. Tycker att ni nej-sägare har rätt i allt ni skriver!!
Olius skrev:Jag är en sådan person som agerar utifrån att djur är varelser med känslor, men tyvärr tillhör man ju en minoritet här inne verkar det som. Fast det borde ju vara tvärtom kanske.
Det där kallas för Projektion!Inte_Ung skrev:Vad är det som driver dig till starta en tråd som denna?
Och sedan se till att vältra dig i snaskigheter.
Jag får känslan av att du hela tiden försöker få igång diskussionen så att där skall komma snaskiga detaljer ur den.
Är det kanske du som tänder på tanken på sex med djur?
Så mycket att du dels måste övertyga dig om att det är fel?
Samt även har ett behov av att vältra dig i ämnet?
Ärligt talat så tänker jag inte på djursex alls, utom när jag läser i dessa trådar.
Så jag skulle inte komma på idén att starta en tråd om djursex.
Går du omkring och tänker på djursex?
Och hur står det till i huvudet på de som hela tiden upprepar samma sak och som verkligen inte kan förstå att ingen här tycker det är ok eller normalt med Tidelag.Falkerud skrev:OJ OJ OJ!!! Det står verkligen inte rätt till i huvudet på en del som yttrar sig i denna tråd...:smirk: Att bara tjafsa å märka ord är de oxå "bra" på. Lägg av nu och acceptera att det ÄR INTE NORMALT att försvara och tycka att tidelag är ok. Tycker att ni nej-sägare har rätt i allt ni skriver!!
Elftor skrev:Hej Olius!