Sv: Rösta JA eller NEJ Tycker du att det är OK att ha sex med ett djur
Har haft hund och vi gjorde enbart saker vi märkte hon tyckte va kul. Som t.ex spåra, det var verkligen inte något tvång vill jag lova.
Är ju helt absurt att ens jämför med sexövergrepp.
Tyvärr kan jag bara prata för mig själv här, det finns tyvärr alltför många hästar och hundar som far illa. T.ex travhästar som uttnyttjas för att sen bara skrotas när de gjort sitt. Tragiskt faktiskt, men inget jag vill spinna vidare på i denna tråden. Eller på buke öht.
Humelibumlan skrev:Men du? Hur ställer sig egentligen dina hundar och hästar till det du gör med dem? Har du verkjligen frågat om det är OK att rida, gå med koppel, köra, träna lydnad, hoppa och allt annat du/vi ka tänkas göra med djur??
Ska man förbjuda Tidelag för att djuren inte kan säga nej, så ska vi förbjuda allt annat vi gör som de inte kan svara ja eller nej till...
Har haft hund och vi gjorde enbart saker vi märkte hon tyckte va kul. Som t.ex spåra, det var verkligen inte något tvång vill jag lova.
Är ju helt absurt att ens jämför med sexövergrepp.
Tyvärr kan jag bara prata för mig själv här, det finns tyvärr alltför många hästar och hundar som far illa. T.ex travhästar som uttnyttjas för att sen bara skrotas när de gjort sitt. Tragiskt faktiskt, men inget jag vill spinna vidare på i denna tråden. Eller på buke öht.