jag tycker att det finns mycket grejer som JAG inte vill göra.. men att andra får göra det.. t.ex bungeejump, fallskärmshoppning, dyka med hajar, hantera giftormar osv osv.. sjukt att man vill göra sånt, jag skulle aldrig vilja.. dom som gör sånt är sjuka i huvet.. eller?
och ja, det finns en sida för zoofiler, (länk finns i en av de andra 2 trådarna) och är ett sto inte mottaglig för att någon ska komma där och stimulera henne så kommer stoet att sparka.. den sidan hänvisar alltså helt till att göra allt på djurets sätt.. och vill inte djuret blir det inget..
zoofiler gör inte sånt där enbart för sin egen skull utan för att utforska djurs sexualitet, om dom upplever orgasmer och vart deras erogena zoner finns nånstans.. detta för att det intresserar zoofilerna.. dom vill göra det skönt för djuret.. precis som massörer vill med sina kunder, både människor och djur.. och om ett djur njuter så varför är det fel?
Folk som gör sånt där enbart för att skada eller för enbart sitt egent nöjes skull är störda.. DET är precis som våldtäktsmän..
den fina skillnaden (mellan Zoofiler/män med fetisher och djurutnyttjare/våldtäktsmän) är att dom som har vettet kvar hittar sig en tjej som tänder på att bli dominerad.. som tycker att höjden av njutning faktiskt är att bli jagad, nedtryckt och bli "våldtagen" med adrenalinet pumpandes.. medans en sjuk våldtäktsman inte bryr sig om det..
dvs en vettig zoofil gör saken på djurets sätt och har ett djur som tillåter det, och hittas inget villigt djur så har människan inte sex med djur.. medans dom sjuka hellre spänner fast valfritt djur och våldför sig på djuret..[/QUOTE
Enligt mig så är det ganska stor skillnad mellan fallskärmshoppning t.ex och att en människa har sex med ett djur. Kanske är det bara jag som tycker så men i allafall så tycker jag det. Som jag skrev innan så får alla andra tycka vad dom vill, och jag får tycka vad jag vill om dom som tycker annat.
Om ett sto inte vill så kommer hon att sparka? Hur vet du att dom inte sätter fast bakbenen på henne då? Finns säkert såna fall också. Finns det ena så finns det andra. När människor väl börjat med något brukar det ofta urarta också. Inte alltid men ofta. Är det så att det mest är djur av det ena könet som får stå ut med dessa saker? Är det så för att det är mest män som utför detta allra mest? Tala om för mig för jag har ingen aning.
Du menar alltså att det visats på något sätt att sk. zoofiler gör något positivt för djuren? Dom gör dom en tjänst som ska få dom att må bättre? Djuren är deras kunder? Kommer dom frivilligt? Har dom sagt att dom vill?
Det finns säkert djur som gör sånt frivilligt, te.x en hund skulle säkert inte ha något emot att slicka någon i arslet. Men jag tycker endå att det är fel oavsett.