Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skall skaffa en i borstad "metall". Vår micro har hållit sedan 2000. 14 år - det är kvalité det.
Varken blå, vit, rosa eller gul, alltså. Hederlig metall.
/Priffe som aldrig köpt en micro, bara fått en i present
Haha, det var skitkul
nä hon fick sitta och vänta länge i telefonen under tiden som säljaren gick ut på lagret och letade efter denna blåa Micro som dom inte säljer men som mandalaki envist hävdade att hon hade i sitt kök.
Och hon satt och pillade på den under tiden och upptäckte då att den blåa färgen satt lite löst i ett hörn och just då kom säljaren tillbaka och frågar "har du tagit av skyddsplasten?!" och ja det hade hon inte gjort
Min är också i borstad metall, men det gör den inte ett dugg bättre. Den har ett hemskt pipande och den piper JÄMT! Glömmer jag kaffet i den piper den en gång i minuten tills jag hämtar det. Som om det inte är en mäsklig rättighet att få glömma sitt kaffe i micron ... Och den piper HÖGT - väcker folk. Alla i familjen hatar den, men puckot fungerar ju, så vi är tvungna att behålla den år efter år ...
nä hon fick sitta och vänta länge i telefonen under tiden som säljaren gick ut på lagret och letade efter denna blåa Micro som dom inte säljer men som mandalaki envist hävdade att hon hade i sitt kök.
Och hon satt och pillade på den under tiden och upptäckte då att den blåa färgen satt lite löst i ett hörn och just då kom säljaren tillbaka och frågar "har du tagit av skyddsplasten?!" och ja det hade hon inte gjort
Nej, nej, ni glömmer, så här var det.
[...]
Där sitter så en uppretat Bläckis och in genom dörren kommer George Cloney (Han extra knäcker i bland med vitvaror när han inte säljer kaffemaskiner) i baröverkropp bärandes på en vit micro.
Till mig sa dom att det var en bananFast nu missar du väl lite detaljer, mrs Bouquet? Den uppretade Bläckis satt väl nyduschad i sitt lilla vinröda raffset som hon använder hemma istället för mysdress och åt på en hel gurka? Uppretad var hon visserligen men på ett sådant där varmt rosigt vis som bara uppretade och upphetsade flickor kan vara
I bakgrunden spelades Barry White vill jag minnas.
Åt, helvete med micron säger Bläckis och George river ned alla micros från köksbänken och lägger dit någon annan och en annan typ av skyddsplast kom att användas..
Har ni glömt det?
I bakgrunden spelades Barry White vill jag minnas.
Till mig sa dom att det var en banan
Min är också i borstad metall, men det gör den inte ett dugg bättre. Den har ett hemskt pipande och den piper JÄMT! Glömmer jag kaffet i den piper den en gång i minuten tills jag hämtar det. Som om det inte är en mäsklig rättighet att få glömma sitt kaffe i micron ... Och den piper HÖGT - väcker folk. Alla i familjen hatar den, men puckot fungerar ju, så vi är tvungna att behålla den år efter år ...
Avdelningen för oerhört interna skämt.
Om man ställer en rosa micro i rummet och väntar.
Alla som skrattar är Bukefalister.