Rönningeritten?

G

Gizoba

Någon som har koll på hur det har gått?
Har hört att det regnat mängder uppåt i landet, riktiga skyfall. Hoppas det inte regnat under ritten också!

Sv: Rönningeritten?

Klass 1 10 mil Onsala cup - 1:a Ingrid / Kislon
2:a Anna Hildenborg / Wearst

Otroligt fint väder, jag hade glömt att smörja in mig och brände näsan och armarna :o

Tack alla rönningeryttare för en väldigt fin och ordningsam tävling! Bra jobbat!! cred till funktionärerna:bow: :bow:

Resultatlistor finns nu på www.ronningens.com.
Själv känner jag mej jätteglad, Kaabata har nu över 2000 godkända km!

Tyvär var det bara 6 av 14 godkända i klass 1 100 km. Angående vädret så var det beställt strålande sol hela dagen. Mycket prispengar i alla klasser och mycket priser i övrigt gjorde det roligt för de som blev placerade.

/ Karin

En liten notering: Det var 4 Jalaam hästar med - imponerande!
Silver Dearest, Jaipur, Jalle Junior och Lawrence.

Tack för en Trevligt anordnad tävling!:bow:
Uppskattade de små " pep skyltarna" under mina ensamma 7mil på banan. :rofl: Var nog den värsta tävlingdagen i mitt liv, men det som inte dödar, stärker! ;)

Är de nån som har bilder från ritten ? :P

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 871
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hård nacke